HalfPrice wzmacnia swoją obecność w Hiszpanii. Kontynuuje tym samym zapowiedzianą wcześniej ekspansję w Europie Południowej. Nowy sklep znajduje się w centrum handlowym Oasiz Madrid i liczy ponad 4500 mkw.
Na nową lokalizację wybrane zostało centrum handlowe Oasiz Madrid, wyróżniające się wyjątkowo bogatą ofertą handlową, łączącą tradycyjne zakupy z rozbudowanym zapleczem gastronomicznym oraz kompleksem rozrywkowym, obejmującym ściany wspinaczkowe, sale kinowe czy strefę sportów wodnych.
Najnowszy sklep HalfPrice liczy ponad 4500 mkw. Różnorodny asortyment sklepu objął odzież, obuwie, akcesoria, artykuły sportowe, a także wyposażenie i dekoracje do domu oraz przekąski, z ponad 200 kategoriami produktów do wyboru. Na klientów czeka również sekcja Luxury Brands z artykułami od renomowanych domów towarowych, platform internetowych czy projektantów mody. Wszystko to, jak zawsze, w atrakcyjnych cenach, dzięki modelowi off-price.
To kolejne zagraniczne otwarcie po niedawnych, udanych debiutach w Saragossie i Sofii. Międzynarodowa ekspansja skoncentrowana na rynkach Europy Południowej jest jednym ze strategicznym celów Grupy CCC po sukcesie konceptu w CEE.
Pierwsza lokalizacja w Hiszpanii
Pierwszy, liczący 2700 metrów kwadratowych, sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Saragossie w Galerii Puerto Venecia – największym centrum handlowym w Europie, przyciągającym tłumy nie tylko ze względu na dogodną lokalizację, ale również wyjątkowy miks najemców, bogatą ofertę zakupową i dostęp do licznych atrakcji.
Dobre wyniki Grupy CCC
Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła blisko czterokrotny wzrost zysku operacyjnego i ponad dwukrotnie wyższy, sięgający 525 mln zł, wynik EBITDA. Grupa CCC odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto. W każdej linii biznesowej utrzymywana była wysoka dyscyplina kosztowa. Z sukcesem kontynuowano pracę nad umacnianiem wysokich rentowności w szyldach CCC i HalfPrice.
Sieć HalfPrice, która zadebiutowała na dwóch nowych rynkach – w Hiszpanii i Bułgarii, odnotowała dynamikę sprzedaży na poziomie 28%.
„Za nami intensywny kwartał, w którym HalfPrice zadebiutował na bardzo perspektywicznym rynku Europy Południowej – w Hiszpanii. Wyniki pierwszego sklepu w tym regionie przerosły nasze oczekiwania i widzimy ogromny potencjał do rozwoju sieci w tej części Europy” – powiedział Dariusz Miłek, Prezes Zarządu Grupy CCC.
Działa na 23. rynkach
Grupa CCC jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży. Na 23 rynkach Grupa rozwija unikatowy, omnichannelowy model biznesowy, opierający się o ok. 1200 sklepów oraz silny e-commerce,pod szyldami CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, Worldbox i Boardriders. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.
W portfelu Grupy CCC
Sieć HalfPrice zadebiutowała w maju 2021 roku i należy do omnichannelowej Grupy CCC, która jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży.
Grupa CCC prowadzi sprzedaż pod silnymi szyldami: CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, Worldbox i Boardriders.