Grupa CCC stawia na rozwój marki worldbox

Grupa CCC rozwija multibrandową sieć sklepów odzieżowych worldbox. Otworzy ona nowy salon w Gorzowie Wielkopolskim. Będzie mieć powierzchnię niemal 800 mkw.

Nowy sklep będzie mieścić się w Galerii Askana.

„Worldbox wybrał Askanę na kolejną swoją lokalizację. Marka dostrzegła ogromny potencjał projektu, który dynamicznie się rozwija i umacnia swoją pozycję na gorzowskim rynku. Cieszę się, że tak solidny partner wzmocni ofertę galerii i wspólnie będziemy mogli zaoferować mieszkańcom dostęp do marek nieobecnych dotychczas na lokalnym rynku” – mówi Joanna Bieniek, Head of Leasing Galerii Askana.

Worldbox to dynamicznie rozwijająca się sieć multibrandowa, która łączy światowe odzieżowe trendy z lokalną atmosferą. W jej asortymencie nie brak propozycji od cieszących się popularnością marek, takich jak Reebok, Puma, Beverly Hills Polo Club, DC, Guess Jeans, adidas, 4F, Champion czy Tom Tailor.

Od sportowego charakteru, przez streetwear, aż po casual, który nigdy nie wychodzi z mody – worldbox to przestrzeń, która oferuje odzież, obuwie oraz akcesoria dla każdego – w dobrym stylu i atrakcyjnych cenach. Dostępny w jednym miejscu asortyment kultowych marek sprawia, że worldbox to doskonały wybór – zarówno, gdy mowa o rodzinnych zakupach, jak i o polowaniu na najnowsze stylowe kolekcje.

Dobre wyniki finasowe

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła blisko czterokrotny wzrost zysku operacyjnego i ponad dwukrotnie wyższy, sięgający 525 mln zł, wynik EBITDA. Grupa CCC odnotowała wzrost przychodów i dalsze umocnienie marży brutto. W każdej linii biznesowej utrzymywana była wysoka dyscyplina kosztowa. Z sukcesem kontynuowano pracę nad umacnianiem wysokich rentowności w szyldach CCC i HalfPrice.

Przychody Grupy CCC w Q4’24 wyniosły 2,9 mld zł, co stanowi wzrost o 14% rdr. Segment CCC odnotował skokowy wzrost przychodów (+25%), przy jedynie nieznacznie rosnącej powierzchni handlowej (o 1%).

W wyniku wysokiej dyscypliny kosztowej, w Q4’24 wskaźnik kosztów do przychodów Grupy CCC był niższy rdr o ponad 8 p.p. i wyniósł 35%. Jest to już szósty kwartał z rzędu konsekwentnej poprawy tego wskaźnika. Każdy z szyldów zanotował jego wyraźny spadek: CCC o 7 p.p., HalfPrice o 5 p.p. Największą redukcję kosztów odnotowała Grupa Modivo, w której wskaźnik kosztów do przychodów zmniejszył się aż o 12 p.p. rdr – co w ujęciu nominalnym oznacza koszty niższe o 30%. Powyższe jest wynikiem działań mających na celu odbudowę i umocnienie rentowności Grupy Modivo poprzez szeroko zakrojoną integrację oraz maksymalne wykorzystanie synergii w Grupie CCC.

Ok. 1200 sklepów

Grupa CCC jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży. Na 23 rynkach Grupa rozwija unikatowy, omnichannelowy model biznesowy, opierający się o ok. 1200 sklepów oraz silny e-commerce, pod szyldami CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, MODIVO, Worldbox i Boardriders. 

CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku. 

 

 

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz