Search Results for etam-poland-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia/
Karol Warzecha dołącza do Greenman Poland jako Senior Investment Manager
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować o powołaniu Karola Warzechy na stanowisko Senior Investment Manager.
[WYWIAD] Bartosz Łuczak, Etam Polska: duży nacisk kładziemy na optymalizację rentowności sklepów
Największym wyzwaniem jest niepewna przyszłość. Mamy inflację, koszty, które ciągle rosną i czynsze, które są indeksowane na niespotykanym dotychczas poziomie. Zazwyczaj ten procent indeksacji czynszów wynosił ok. 2 proc. W tym roku indeksacje oscylują wokół 5 proc. To są bardzo duże podwyżki, a konsumpcja nie rośnie w jakimś zastraszającym tempie. W związku z tym bardzo duży nacisk kładziemy na optymalizację rentowności sklepów – mówi w rozmowie z Retailnet Bartosz […]
Greenman Poland ma nową CEO. Stanowisko to objęła Barbara Wojdełko
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować, że po przejęciu firmy przez Greenman Group na stanowisko CEO zostaje powołana Barbara Wojdełko.
Greenman Group przejmuje aktywa zarządzane dotychczas przez Newbridge Poland
Greenman Group ogłasza swoją ekspansję w Polsce, przejmując Newbridge Poland. Najnowsza transakcja jest kamieniem milowym w rozwoju Grupy, która stawia sobie za cel dalszą ekspansję w Europie w segmencie nieruchomości handlowych.
[WYWIAD] Barbara Wojdełko, Greenman Poland: Naszym celem jest rozwój autorskiego formatu convenience
Jednym z naszych kluczowych celów jest rozwój autorskiego formatu convenience, w którym klient może zrobić komfortowe zakupy, ale jednocześnie ma dostęp do topowych marek modowych i lifestylowych - mówi Barbara Wojdełko, CEO w Greenman Poland
BIG Poland kupił od REDKOM Development Park Glinianka w Łubnej pod Warszawą
Realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG Poland dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development.
Frédéric Rouleau na czele Multi Poland
Multi Corporation, jedna z największych firm zarządzania nieruchomościami komercyjnymi w Europie, informuje, iż Frédéric Rouleau został awansowany na stanowisko Head of Multi Poland. Multi posiada w zarządzaniu ponad 80 nieruchomości w 12 krajach Europy i w Turcji – o łącznej powierzchni 3 mln mkw. GLA. W Polsce firma zarządza 6 centrami handlowymi oraz 2 biurowcami o łącznej powierzchni 346 tys. mkw. GLA. Jako Head of Multi Poland […]
Kluczowi najemcy zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
CCC i Deichmann będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
Centra handlowe Greenman Poland kończą rok z całą serią otwarć i prolongat
To był udany leasingowo rok dla centrów Greenman Poland. Tylko w 2023 roku Nowe Bielawy, Nowe Czyżyny i Nowa Górna wzbogaciły się aż o 14 nowych najemców. Jednocześnie, 19 marek obecnych w obiektach od dłuższego czasu przedłużyło umowy.
M Core mianowało Magdalenę Kowalewską na stanowisko COO LCP Properties Poland
M Core, jeden z największych prywatnych funduszy inwestycyjnych działających na rynku nieruchomości komercyjnych, powołał Magdalenę Kowalewską na stanowisko Chief Operating Officer LCP Properties Poland.
Intimissimi Uomo i Etam wybierają Manufakturę
W ciągu ostatnich miesięcy do grona najemców łódzkiej Manufaktury dołączyli topowi przedstawiciele branży bieliźniarskiej – włoskie Intimissimi Uomo i francuski Etam. Obie marki cechuje wyjątkowa jakość i zaangażowanie w życie społeczności – idee, które są bliskie także zarządcy Manufaktury. Intimissimi Uomo to nowy koncept grupy Calzedonia – salonu z męską bielizną. We włoski stylu Oferta marki dedykowana jest do nowoczesnych mężczyzn, którym zależy na wysokiej jakości produktu. […]
Edukacja ekologiczna jednym z priorytetów Greenman Poland
Centra handlowe Greenman Poland inwestują w edukację ekologiczną lokalnych społeczności oraz ich zaangażowanie w aktywności związane z ochroną środowiska. Wspiera je m.in. autorski program „Eco Smart” i towarzyszące mu „zielone” wydarzenia.