[WYWIAD] Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas: kluczowe jest zarządzanie i doświadczenie inwestora

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Media Expert otworzył właśnie sklep numer 600. Sieć ma ich niemal dwa razy więcej, niż jej główny konkurent. Sześćsetny elektromarket został oddany do użytkowania w Garwolinie.
14 listopada na powierzchni przekraczającej 187 mkw. został otwarty salon Rituals Cosmetics. Ofertę centrum handlowego wzmocniła marka 4F Junior. W styczniu 2025 roku do grona najemców dołączy Żabka.
23 listopada 2024 r. marka MR.DIY otwiera w Zabrzu swój pierwszy sklep w Polsce. Polska będzie 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.
Badania Omnisense zrealizowane na zlecenie ZPPHiU i PSNPH wskazują, że aż 52% klientów centrów handlowych odwiedza je w wyniku zainteresowania zakupem produktu wyszukanego w Internecie.
21 listopada przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Koziegłowach. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Powierzchnia sklepu wynosi 469,86 mkw.
KOKU Sushi wprowadza nowy koncept franczyzowy. Restauracja KOKU Sushi Basic to mniejszy lokal, niższe koszty inwestycji, nowoczesny wystrój utrzymany w minimalistycznym stylu.
Salon Anex Tour pod koniec roku zadebiutuje w Gemini Park Tychy. Natomiast w Gemini Park Bielsko-Biała lokal pod szyldem Anex Tour działa już od 10 października.
Odpowiadając na potrzeby klientów Komputronik wprowadza aplikację zakupową. Ma ona zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do atrakcyjnych ofert.
6 na 10 naszych rodaków regularnie korzysta z promocji podczas Black Week, a dodatkowe 12% planuje zrobić to w tym roku. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla MediaMarkt.
15 listopada w Galerii Pomorskiej otwarto dla klientów zmodernizowany, powiększony do 350 mkw. lokal sportowej marki 4F. Został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem sieci, pod hasłem BLACK.
Drożyzna w sklepach konsekwentnie idzie w górę. Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku br. zakupy zdrożały średnio o 5,4% rdr.
W III kw. br. przychody Benefit Systems wyniosły 835,9 mln zł, a zysk operacyjny 199,0 mln zł. Zyski odzwierciedlają bardzo dobrą sytuację w obszarze kart sportowych i klubów fitness.