

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zabka Group wyemitowała 1 mln sztuk obligacji. Środki pieniężne pozyskane z emisji obligacji pozwolą na dywersyfikację i zwiększenie efektywności źródeł finansowania Grupy Żabka.
Zakupy online na dobre wpisały się w codzienne życie Polaków – i to nie tylko w zakresie produktów fizycznych, ale również usług. Wzrasta zarówno częstotliwość zakupów, jak i ich wartość.
Rok 2025 Popeyes rozpoczął z przytupem, otwierając aż pięć restauracji w nowych lokalizacjach na terenie Polski. Łącznie to 1 000 mkw. nowo otwartej powierzchni restauracyjnej.
Zara otworzy swój największy sklep na świecie w Antwerpii. Belgijskie miasto wkrótce będzie miało sklep Zara o powierzchni 14 500 mkw. rozlokowaną na na trzech piętrach przy ulicy Meir.
Sadyba Best Mall wzbogaciła się o nowy butik kosmetyczny – HDRÈY. Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego w sąsiedztwie salonu Pandora i Etam.
Grand Optical otworzyła swój pierwszy salon w nowej koncepcji w Manufakturze w Łodzi. Salon o powierzchni 103 mkw. stał się flagową przestrzenią marki.
Spółka Adept 17 z grupy Adept Investment zrealizuje park handlowy w Tomaszowie Lubelskim. Jego powierzchnia to około 8000 mkw. Pierwszy etap inwestycji posiada już prawomocne pozwolenie na budowę.
Redkom Development nabył centrum handlowe Glinki od Carrefour Polska i wspólnie z Newgate Investment rozpoczął realizację nowego parku handlowego. Będzie to największy park handlowy w Bydgoszczy.
ALDI Polska kontynuuje rozwój swojej infrastruktury logistycznej. W Emilianowie powstaje trzecie centrum dystrybucyjne. Magazyn o powierzchni 43 000 mkw. zostanie oddany do użytku w I kw. 2026 r.
Zdaniem ZPPHiU tzw. zielone inwestycje zwiększają wartość centrów handlowych i ułatwiają ich właścicielom pozyskiwanie kredytów. Zatem koszty takich inwestycji powinni pokrywać właściciele obiektów.
Berlin Döner Kebap nie zwalnia tempa. W kwietniu sieć otworzyła swoją 79 restaurację, tym razem w malowniczym Rewalu – przy ul. Westerplatte 11.
8. maja dm otworzy nowy sklep w Krakowie. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 370 mkw. Będzie to 5. drogeria dm w Krakowie, 14. w województwie małopolskim i 56. w Polsce.