

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W I półroczu br. BLIK odnotował kolejne wzrosty transakcyjne. W zaledwie sześć miesięcy użytkownicy systemu zrealizowali za jego pomocą przeszło 1,1 mld operacji.
Homepark Targówek w I półroczu br. poszerzył swoją ofertę. Nowe umowy łącznie obejmują powierzchnię ponad 3,3 tys. mkw. Do grona najemców dołączył HalfPrice, Świat Podłóg oraz Jawor-Parkiet.
Z danych zebranych przez PRCH wynika, że w I połowie br. w Polsce powstało 15 nowych obiektów handlowych powyżej 5000 mkw. GLA. Kolejne 5 zostało rozbudowanych lub zmodernizowanych.
Centrum Handlowe Auchan Wałbrzych rozszerza ofertę handlową w segmencie męskiej mody. 16 sierpnia w obiekcie został otwarty salon Vistula o powierzchni blisko 148 mkw.
Jula otworzy 21 w Polsce, a 140 globalnie swój sklep w BIG Gorzów. Sklep będzie mieć 2400 mkw. powierzchni, w tym 1840 mkw. powierzchni sprzedaży. Swoje progi dla klientów otworzy 22 sierpnia.
Przychody ze sprzedaży Grupy Komputronik wyniosły w okresie 1 kwietnia do 30 czerwca br. 383 453 tys. zł (wzrost o 2,3%). Grupa wypracowała zysk ze sprzedaży w wysokości 46,2 mln zł (wzrost o 1,4%).
Empik stawia na rozwój omnikanału. Rozszerza formę dostawy - odbiór w salonach Empik - na ofertę sprzedawców zewnętrznych, prowadzących swoje sklepy na Empik.com.
Wg danych Cushman & Wakefield wartość transakcji na rynku nieruchomości komercyjnych w I pół. br. wyniosła 1,76 mld EUR. Wolumen inwestycyjny w sektorze handlowym osiągnął wartość prawie pół mld EUR.
W roku 2023 zespół Leasingu w Polsce podpisał prawie 300 umów i przedłużeń umów najmu, co przełożyło się na 70 tys. mkw - mówi Joanna Fisher, CEO, ECE Marketplaces.
Spółka Promes otworzyła kolejną placówkę KANTOR PROMES w Bytomskiej Atrium Plejadzie. Znajduje się on przy głównym wejściu To kolejna po Kołobrzegu placówka otwarta w tym roku.
Nad polskie morze jeszcze w tym roku zawitają nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Popeyes ogłasza kolejne otwarcie, tym razem w Centrum Handlowym Gdynia Riviera.
W sklepach jest coraz drożej i nadchodzą kolejne podwyżki. Sytuacja najbardziej uderzy w konsumentów jesienią i przed Bożym Narodzeniem. Rok może skończyć się podniesieniem cen nawet o 6-7% rdr.