

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W I półroczu br. sieci handlowe w Polsce zrobiły w sumie blisko 620 tys. promocji, czyli o 14,5% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Największy skok rdr. zrobiły sieci cash&carry – o 37,7% rdr.
Galeria Echo zarządzana przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. 6 sierpnia na poziomie 0 swój salon otworzy Rituals Cosmetics.
24 lipca Leroy Merlin otworzy swój pierwszy sklep w Chojnicach – i zarazem 5. w województwie pomorskim. Obiekt zlokalizowany przy ul. Przemysłowej zaoferuje ponad 40 tysięcy produktów.
24 lipca w Centrum Handlowym N- Park zostanie otwarta drogeria dm. Będzie to 61. drogeria dm w Polsce, 16. w województwie dolnośląskim i 9. we Wrocławiu i okolicach. Jej powierzchnia to 466,47 mkw.
Michał Szwedzicki dołączył do zespołu Project Management firmy Redkom Development. To kolejny, istotny krok w kierunku rozbudowy struktury spółki. Redkom Development jest wystawcą targów #scf2025fall.
Cukiernia Sowa kontynuuje umacnianie swojej pozycji na rynku. W pierwszym półroczu otworzyła dziewięć lokalizacji, w tym 6 sklepów po pełnym remodelingu oraz trzy nowe lokalizacje.
Ochnik wprowadził nową aplikację, która została zaprojektowana z myślą o nowoczesnych konsumentach. Otwiera ona przed marką nowe kanały dotarcia do klientów.
Biedronka osiągnęła znaczący krok w swojej transformacji energetycznej. Ponad 2000 sklepów w całej Polsce zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne.
Z dniem 1 września do zarządu Eurocash dołączy do niego Paweł Trocki, który obejmie odpowiedzialność za obszar cyfryzacji Grupy. Zastąpi Szymona Mitoraja, który złożył rezygnację ze stanowiska.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. Otworzyła kolejny sklep we Wrocławiu. To już czwarta placówka sieci w tym mieście. Zlokalizowana jest w N-Park Maślicka.
Zdaniem ekspertów JLL 5 lat od wybuchu pandemii Covid-19, polski rynek nieruchomości handlowych z rozpędem wraca do pełni sił. Wizje nieodwracalnego końca tradycyjnego retailu nie sprawdziły się.
Wzorcownia we Włocławku nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapę obiektu powróciła marka Wojas z salonem w nowej odsłonie. Salon Wojas klienci znajdą na 1 piętrze.