[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa InPost w I kwartale br. zwiększyła swoją sieć PUDO i Paczkomatów we Włoszech o 40% r/r. Obecnie posiada blisko 5 000 punktów odbioru i nadania przesyłek i 2 000 Paczkomatów.
Dla inwestorów, których parkingami zarządzamy, jesteśmy w stanie wygenerować dodatkowe przychody. Są one wyższe od tych uzyskanych z miejsc parkingowych - mówi Maciej Zawadzki, prezes zarządu APCOA.
Grupa Empik dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowa struktura wzmacnia strategiczne obszary działalności spółki i pozwala jeszcze efektywniej zarządzać jej wielokanałowym rozwojem.
Polska marka klapków podsumowała wyniki finansowe za 2023 rok, w którym osiągnęła zysk netto na poziomie 2 014 155,82 zł, notując tym samym wzrost o blisko 172%
Centrum handlowe Galeria Olimp wzbogaciło ofertę o sklep Ambition. Jest on pierwszym punktem marki w Lublinie. Nowy sklep z produktami dla domu w pojawił się na poziomie 0 przed marketem Carrefour.
Utrzymujące się od kilku miesięcy dodatnie nastroje konsumenckie wskazują na pozytywne nastawienie Polaków do większych wydatków – i to nie tylko na produkty pierwszej potrzeby.
W I kwartał 2024 roku nadal najpopularniejszym budowanym formatem są parki handlowe. Okres ten został zamknięty z bilansem 16,06 mln m kw. całkowitej nowoczesnej powierzchni handlowej.
Answear.com otwiera swój jedyny concept store w Warszawie. Na 2000 mkw. przestrzeni klienci, oprócz kolekcji marek premium, będą mogli znaleźć m.in. nowoczesne przymierzalnie VIP.
Centra Designer Outlet cyklicznie organizują działania z zakresu ochrony środowiska. Podczas wiosennego wydarzenia „Sadzonka za ubranie” zebrano 2,5 tony niepotrzebnych ubrań.
Wzrost wartości sprzedanych towarów w Polsce przyspieszył do 10% r/r ponownie przewyższając dynamikę sprzedaży detalicznej. Allegro podsumowuje I kwartał 2024.
Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Ranking gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie.
W ciągu ostatniego roku widać stabilizację nastrojów konsumenckich. Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej.