

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła druga lokalizację we Wrocławiu. Jest to 32. lokalizacja marki w Polsce.
Hala Targowa w Gdańsku zyska nowe życie jako pulsująca miejska przestrzeń, w której unikalne doświadczenia kulinarne spotkają się z bogatą ofertą kulturalną. Za inwestycję odpowiada Apsys.
W.KRUK S.A. podpisał umowę na zakup polskiej marki Lilou. Rozszerzenie portfolio jubilerskiego o markę Lilou zwiększy konkurencyjność w obszarze biżuterii i dodatkowo umocni pozycję W.KRUK S.A.
Ograniczenie emisji i odpowiedzialne zarządzanie odpadami to elementy naszej strategii ESG. Dzięki WasteTracker mamy dokładne dane o odpadach – mówi Weronika Łakoma z EPP dla Retailnet.pl.
Pako Lorente umacnia swoją pozycję w krajach bałtyckich. Kolejny salon Pako Lorente został otwarty na Łotwie – w samym sercu Rygi. Zajmuje To 150 mkw. przestrzeni,
Grupa InPost przejęła hiszpańskiego dostawcę usług kurierskich i fulfillment. Dzięki temu wzmocniła swoją ogólnokrajową sieć logistyczną oraz poszerzyła ofertę produktową w regionie.
Restauracja Tran Tran znana jest z serwowania autentycznych dań kuchni wietnamskiej. Marka rozwija się, działając również jako bistro Fuji Sushi & Soups by Tran Tran w Wola Parku.
Po blisko 9. latach kierowania operacjami nieruchomościowymi Artur Apostoł podjął decyzję o rezygnacji z funkcji współzarządzającego biznesem Globalworth w Polsce i odejściu z firmy.
28 czerwca, Empik po raz pierwszy zawitał do Prudnika. Nowy salon popularnej marki zlokalizowany jest w parku handlowym przy ul. Sybiraków 2. Nowy Empik ma powierzchnię niemal 184 mkw.
W czerwcu br. codzienne zakupy zdrożały rdr. o 5,8%. To oznacza, że kolejny miesiąc z rzędu dynamika wzrostu cen delikatnie idzie w górę. Najbardziej podrożały słodycze i desery, bo o 16,1% rdr.
Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Od 2 lipca klienci mogą robić zakupy w nowym salonie marki Salewa. Ofertę mody damskiej oraz męskiej obiektu wzbogaciło też otwarcie sklepu marki Desigual.
Kolejne sklepy przybywają na mapie handlowej Centrum Handlowego Tulipan. Swój salon o powierzchni 500 mkw. otworzy marka Sinsay. Wkrótce mapa centrum wzbogaci się również o sklep Paryżanki Boutique.