Na #scf2025fall Balmain Group pokaże ewolucję oferty dla centrów handlowych i retail parków

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LPP postawiło na WhatsApp jako nowy kanał obsługi klienta. Firma wdrożyła to rozwiązanie dla wszystkich marek i to nie tylko w Polsce, ale też na kilkunastu rynkach w Europie.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 12 czerwca otworzyła kolejny sklep. Nowa placówka NKD mieści się w Nowym Sączu przy ul. Dojazdowej 7B. Firma zapowiada też kolejne otwarcia sklepów.
Redkom Development zrealizuje w Białymstoku nowoczesny park handlowy o powierzchni najmu ok. 14 000 mkw.. Obiekt zaoferuje atrakcyjną ofertę zakupową w blisko 25 lokalach handlowo-usługowych.
11 lipca w Manufakturze swój salon otworzyła marka Nike. Znajduje się na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej. Najpierw funkcjonował pop-up marki, który został przekształcony w salon marki.
M1 Zabrze zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do listy najemców dołączył HalfPrice. 10 lipca marka otworzyła swój sklep. Zlokalizowany jest w sąsiedztwie Atac Hiper Discount.
Postępuje budowa, jak i komercjalizacja parku handlowego w centrum Siemianowic Śląskich. Do powstającego projektu dołączyły właśnie 4 znane marki – Half Price, World Box, e-obuwie oraz Fabryka Formy.
Firma MONNARI TRADE otrzymała od prezesa UOKiK zgodę na dokonanie koncentracji polegającej na przejęciu przez jej spółkę zależną, MS FROCKS, kontroli nad PBH S.A.
Marki Giacomo Conti i Sunset Suits kontynuują swój rozwój, otwierając pierwszy w historii firmy salon w formacie retail parku. Nowy salon o powierzchni 159 mkw. zlokalizowany jest w Brzegu Opolskim.
Sieć Green Caffè Nero wkroczyła do Trójmiasta, gdzie otworzyła dwie kawiarnie w Trójmieście. Pierwsza z nich znajduje się w Gdańsku w części kompleksu „Hossa Garnizon”. Kolejna zaś w Gdyni.
Zalando i ABOUT YOU zakończyły strategiczne połączenie. Dzięki uzupełniającym się ofertom B2C i B2B dwie firmy stworzą europejski ekosystem e-handlu modą zwiększając swój udział w europejskim rynku.
Z raportu branżowego wynika, że 36,4% respondentów uważa, że w Polsce jest za dużo galerii i centrów handlowych. Przeciwnego zdania jest 46,1% rodaków.
Nowa Grupa Pepco osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 1,1 mld euro, przy wzroście przychodów o 7,7%. Łącznie Nowa Grupa Pepco na koniec III kw. miała 4 276 sklepów.