[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Designer Outlet Warszawa został otwarty największy w Polsce salon monobrandowy KARL LAGERFELD. Powiększony i zmodernizowany sklep zajmuje powierzchnię niemal 350 mkw.
26 marca w parku handlowym Smart Park otwarty zostanie pierwszy w Krasnymstawie salon sieci RTV Euro AGD. Sala sprzedaży tego lokalu będzie mieć powierzchnię 440 mkw.
Grupa VRG oraz VIVE Profit podjęły współpracę na rzecz zrównoważonej mody. Program pilotażowy VIVE Profit (własność VIVE Textile Recycling) oraz VRG wystartował w marcu 2025 roku.
Centra handlowe należące do polskiego portfolio URW wezmą udział w akcji WWF „Godzina dla Ziemi”. 22 marca o godzinie 20:30 zgasną logotypy oraz oświetlenie zewnętrzne na ich fasadach.
Lokalizacja jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o sukcesie klubu fitness. To, jak blisko siłowni mieszkają potencjalni klienci, wpływa na ich decyzję o regularnych treningach.
Jula w Poznaniu wraca w nowej odsłonie po modernizacji. Klienci mogą oni w pełni korzystać z odświeżonej przestrzeni wzbogaconej o nowoczesne rozwiązania ze zoptymalizowanym układem wnętrza.
Sprzedaż Jerónimo Martins wzrosła o 9,3% do 33,5 mld euro (+4,9% przy stałych kursach wymiany). Plany na 2025 rok zakładają otwarcie 130 -150 sklepów Biedronka i 30 drogerii Hebe w Polsce.
Green Caffè Nero otworzyło swoją nową kawiarnię w CH Targówek, wzbogacając ofertę gastronomiczną galerii o miejsce. Lokal zajmuje powierzchnię 163 mkw.
Marka Piękne Paznokcie Salon urody otworzyła drugi salon w Galerii Młociny na poziomie +1. Ponadto w obiekcie działa nowa myjnia samochodowa, zlokalizowana na parkingu -0,5.
Krakowski Kredens, który w grudniu ub.r. pokazał nową odsłonę sklepu internetowego, już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny. Lokal o powierzchni 40 mkw. rozpocznie działalność w Warszawie.
Do grona wystawców wiosennej edycji targów SCF dołączyła firma Acteeum Group. Firma weszła w 2025 z kolejną, pulą nowych projektów. W trakcie realizacji jest 5 parków handlowych.
Sportano pozyskało ponad 60 mln złotych od funduszu bValue na dalszy rozwój i umacnianie pozycji w branży sportowej. W 2025 roku spółka planuje osiągnąć niemal 500 mln złotych przychodów.