komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

RTV EURO AGD otwiera trzy nowe lokalizacje
Sieć RTV Euro AGD kontynuuje ekspansję i otwiera kolejne sklepy w Głogowie, Kętrzynie i Kętach. Sieć zwiększa swoją obecność na rynku do 345 salonów w 232 miastach Polski.

[KOMENTARZ] Castorama wskazuje 5 najważniejszych trendów w handlu detalicznym
Handel detaliczny przechodzi głęboką transformację. Czynniki, jak zmiany geopolityczne, nowe regulacje prawne, postęp technologiczny wymuszają na sieciach handlowych redefinicję strategii.

Kamalion ma już 30 lokalizacji na polskim rynku
Kamalion nie zwalnia tempa i kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Marka otworzyła swoją 30. lokalizację w Polsce. Mieści w centrum handlowym Factory w Poznaniu.

InPost najlepiej rozpoznawalną marką w branży logistycznej
Według badań Kantar aż 99% internautów wskazało InPost jako najlepiej rozpoznawalną markę dostarczającą przesyłki. 95% korzystało z InPost w ciągu ostatnich 3 miesięcy.

Ochnik umacnia pozycję w stolicy Małopolski
Ochnik rozwija sieć salonów. Otworzył drugi salon outletowy w Krakowie, tym razem w Designer Outlet. Salon ma powierzchnię ponad 450 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z aktualną koncepcją.

Nhood Services Poland rozwija portfolio najemców Blue City
Nhood Services Poland konsekwentnie rozszerza grono klientów. Firma od kilkunastu miesięcy wspiera warszawskie Blue City w rozszerzeniu i uatrakcyjnieniu oferty dla klientów.

Marcin Kuśmierz, Allegro: chcemy pozostać rynkiem pierwszego wyboru
GMV w Grupie Allegro wzrosła o 8% r/r w I kw., a skonsolidowany skorygowany zysk EBITDA przyspieszył tempo wzrostu do 6,1%. Liczba aktywnych kupujących wzrosła o 5,4% do ponad 21 mln.

Gemini Holding: coraz dłuższa lista najemców Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów poszerzyła swoją ofertę o nową markę odzieży i obuwia lifestyle’owo-sportowego, JD Sports. Nowo otwarty sklep znajduje się na poziomie 1. Sklep marki zajmuje powierzchnię 408 mkw.

[RAPORT] UCE Research: prawie połowa Polaków wierzy we wzrost swojej siły nabywczej
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i Shopfully, 46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej. Wśród badanych Europejczyków tylko Austriacy częściej tak uważają – 46,9%.

GUS: w kwietniu sprzedaż detaliczna poszła w górę
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w kwietniubyła wyższa niż przed rokiem o 7,6% (wobec wzrostu o 4,1% w kwietniu 2024 r.). Kategoria „tekstylia, odzież, obuwie” zanotowała wzrost o 8,4%.

[BADANIE] Empik: Polacy po prezenty na Dzień Dziecka ruszą głównie do Internetu
Aż 91% osób planuje w tym roku wręczyć dzieciom upominki z okazji Dnia Dziecka. Większość rodziców wyrusza na zakupy – online i stacjonarnie – na tydzień przed świętem.

Rafał Sonik: do inwestycji w Komputronik podchodzę z przekonaniem o sukcesie
Wehikuł inwestycyjny Rafała Sonika i Euvic – spółka Euvic 2030 – podpisała list intencyjny, potwierdzający gotowość do odkupu i objęcia nowych akcji w Komputronik.