

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Hebe zostało wyróżnione nagrodą w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2020 za aplikację mobilną Hebe. Zgodnie z uzasadnieniem, aplikacja Hebe zwyciężyła w kategorii Commerce za przemyślany proces zakupowy od on-boardingu użytkownika aż do jego finalnej konwersji oraz za przejrzystość i użyteczność aplikacji. Mobile Trends Awards, nazywane…
Do grona najemców Galerii Wiślanka już w marcu dołączy jedna z najbardziej wyczekiwanych przez klientów marek. W lokalu o powierzchni blisko 1000 mkw. zostanie otwarty pierwszy w Żorach salon popularnej marki New Yorker. Goście Wiślanki znajdą w nim pełną kolekcję odzieży i dodatków dla…
Coraz częściej słyszymy o nadejściu trzeciej fali pandemii. To rodzi niepokój i niepewność, czy znowu nie będziemy zmuszeni zamknąć naszych sklepów w galeriach. Jeżeli jednak uda się uniknąć najgorszego, a rząd nie wprowadzi nowych restrykcji, które negatywnie wpłynął na footfall w galeriach, to w ciągu kilku miesięcy…
W 2020 r. skumulowana wartość obrotów w obiektach handlowych pozostała na minusie dla wszystkich kategorii produktów. Jaka przyszłość czeka galerie handlowe w 2021 roku? Eksperci Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie „Trends Radar vol.3” przedstawiają prognozy i kierunki rozwoju sektora handlowego. Omnichannel…
Pilotażowy projekt o nazwie Ciuch w ruch, w którym spółka T-Master bierze udział w ramach współpracy z marką Re_store, to pierwsze działanie tego typu, które łączy działania proekologiczne z nowymi technologiami, a przy tym może stanowić wyjątkowy element marketingu i promocji marki czy centrum handlowego –…
Po roku od wprowadzenia pierwszego lockdownu gospodarki polscy przedsiębiorcy są podzieleni w kwestii oceny sytuacji swoich firm. Choć większość z nich postrzega swoją sytuację pozytywnie albo neutralnie, wśród mikroprzedsiębiorstw oraz w branżach powiązanych z turystyką dominują oceny negatywne. Ponad połowa firm zrezygnowała z inwestycji ze względu…
W czasie pandemii ponad 40 proc. Polaków częściej niż przed nią kupowało art. z kategorii home & living. Konsumenci głównie nabywali odzież domową – powyżej 31 proc., akcesoria do kuchni – ok. 18 proc., a także produkty do sypialni – przeszło…
Salony fryzjerskie Jean Louis David wrócą do obrotów sprzed pandemii w naturalny sposób, po zakończeniu akcji szczepień i zdjęciu maseczek. Przyszłość naszej firmy to dwie gałęzie: oczywiście sprzedaż usług w salonach oraz rozwijająca się gałąź internetowa. Wstrzymujemy rozwój sieci stacjonarnej na ten i przyszły…
Nie da się nadrobić wieloletnich zaniedbań w kilka miesięcy, ale podjęcie działań w tym momencie to ostatni dzwonek, by w dłuższej perspektywie wyrównać szanse z konkurencją. Trzeba jednak pamiętać, że wdrożenie systemu e-commerce, który będzie miał ręce i nogi, a nie będzie tylko zwykłą atrapą, to wielomiesięczna praca – mówi…
Mam nadzieję, że w perspektywie kolejnych miesięcy zostaną poluzowane obostrzenia, tak aby galerie handlowe zaczęły działać w pełnym wymiarze, gdzie wszystkie branże będą mogły prowadzić swoją działalność. Natomiast dochodzą do nas bardzo niepokojące sygnały ze strony rządu, który zapowiada nadejście trzeciej fali…
Średnia odwiedzalność obiektów handlowych w lutym była niższa o 21 proc. w odniesieniu do wizyt klientów w roku poprzednim i wyniosła 79 proc. Odwiedzalność centrów handlowych, w dni handlowe, w ostatnim tygodniu lutego utrzymywała się na bardzo wyrównanym poziomie i była o około 20 proc. niższa…
4 marca 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action zadebiutowała w Krakowie. Sklep holenderskiej marki znajduje się w nowo otwartym centrum handlowym Atut Bielany przy ul. Księcia Józefa na Zwierzyńcu. Na odwiedzających Action czeka ponad 6 000 produktów z aż 14 kategorii. –…