Netto Polska uruchamia program lojalnościowy

Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” kierowany jest do rodzin z dziećmi i powstał we współpracy z firmą Cartamundi.

Według raportu „Polacy w programach lojalnościowych 2015” programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów. Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto.

Program ma na celu przyciągnięcie do sklepu rodzin z dziećmi i skłonienie ich do zwiększenia regularności robionych zakupów – Tego typu czynniki pozwalają zbudować lojalność zarówno wśród naszych stałych klientów, jak i tych, którzy dotychczas robili mniej regularne zakupy w naszych sklepach – mówi portalowi Evigo.pl Mariola Skolimowska, PR & Communications manager w Netto Polska – Przy tworzeniu programu lojalnościowego „Ze Scottiem dookoła świata” nie był zaangażowany żaden zewnętrzny dostawca technologii. Program jest na licencji firmy Cartamundi, specjalizującej się w produkcji kart kolekcjonerskich, kart do gry oraz gier planszowych.

Bez zbierania danych osobowych

Za każde wydane w Netto 25 zł klienci otrzymają edukacyjny zestaw 4 kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 5-10 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry.

– W ramach obecnego programu lojalnościowego Netto nie zbieramy danych osobowych, ponieważ program polega na sprzedaży kart i albumów, a wyznacznikiem efektywności akcji będą wyniki sprzedaży. Efektywność programu zostanie również zbadana – wskazuje Mariola Skolimowska – Opinie klientów na temat programu zostaną zebrane dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu, z którego korzysta sieć Netto od września zeszłego roku

Sieć Netto wskazuje, że dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.

Program ograniczony czasowo

Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca. Wywodząca się z Danii sieć handlowa Netto ma ponad 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.