Sukcesja – trzecie urodziny i nowi najemcy

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi świętuje trzecie urodziny. Jego oryginalna bryła architektoniczna, łącząca tradycję z nowoczesnością, stała się nową wizytówką Łodzi, a samo centrum – katalizatorem pozytywnych zmian w tym rejonie miasta.

Po trzech latach istnienia na łódzkim rynku Sukcesja to przede wszystkim różnorodność oferty – handlowej, usługowej, gastronomicznej i rozrywkowo- rekreacyjnej. Swoje salony otworzyły
tu zarówno znane międzynarodowe sieci modowe C&A i H&M, jak i popularne polskie marki odzieżowe, m.in. Carry i Reserved, flagowy projekt LPP. Wśród sklepów innych branż lokalizację w Sukcesji wybrały m.in. H&M Home, Home & You, Media Expert, Rossmann, CCC, Douglas, a także wiele marek lokalnych. Łodzianie nawet z odległych dzielnic tłumnie przyjeżdżają na zakupy do jedynego w Łodzi stacjonarnego salonu x-kom.

Komfort i funkcjonalność

Funkcjonalna strefa food court zapewnia komfort jedzenia posiłków, przede wszystkim zaś zaspokaja rozmaite upodobania kulinarne. Oprócz lokali sieciowych operatorów w postaci McDonald’s, KFC i Burger King, są też: Polskie Jadło – serwujące dania tradycyjnej kuchni polskiej, Chopstix Noodle Bar – specjalizujący się w potrawach azjatyckich, oraz Zahir Kebab. Ofertę gastronomiczną Sukcesji uzupełniają lubiane kawiarnie, m.in. pierwszy w Łodzi Starbucks z ogródkiem zewnętrznym, Coffee to Go i Chude Ciacho z dietetycznymi ciastami i deserami, które – jak żartobliwie zapewniają właściciele – można zjeść bez wyrzutów sumienia. Tętni życiem część rozrywkowo-rekreacyjna z nowoczesnym, 9-salowym kinem Helios, kręgielnią Król Kul, wyposażoną w 24 profesjonalne tory bowlingowe oraz klubem fitness FitFabric. Wisienką na torcie tej strefy jest 800-metrowy taras, będący w sezonie wiosenno-letnim popularnym miejscem spotkań, potańcówek, występów muzycznych i innych wydarzeń.

Klienci doceniają komfort zakupów w przestronnych i przyjaznych wnętrzach, a także liczne atrakcje, które przyciągają łodzian w każdym wieku: w Sukcesji nie brakuje młodzieży i seniorów, a przede wszystkim rodzin z dziećmi, o które Centrum dba szczególnie.

– Sukcesja jest najmłodszym centrum handlowym w Łodzi. Metaforycznie można powiedzieć, że osiągnęła dopiero wiek przedszkolny. Dlatego ciągle się zmienia, wciąż dostosowuje do potrzeb
lokalnego rynku. Ale jedno na pewno nie ulegnie zmianie: zawsze będzie miejscem zarówno robienia zakupów, jak i coraz bardziej interesującą alternatywą spędzania wolnego czasu – mówi Andrzej Dratwicki, Prezes Spółki REM Sukcesja, zarządzającej Centrum.

Obchody trzecich urodzin, które potrwają aż cztery tygodnie, będą obfitować w liczne wydarzenia. Jedną z atrakcji stanie się loteria z nagrodą główną w postaci Citroëna C3.

Nowi najemcy Sukcesji

Okres przedurodzinowy zaowocował otwarciami kolejnych lokali w Sukcesji. Wśród nowych najemców dominują marki nieobecne dotąd w Łodzi. Na poziomie -1 został otwarty pierwszy łódzki salon sieci DlaSpania. Na powierzchni 340 mkw. sklep oferuje m.in. łóżka w różnych stylach, materace polskich i zagranicznych producentów, kołdry oraz wiele innych akcesoriów sypialnianych. Klienci mogą przetestować dostępne produkty w domach. Salon świadczy usługi dowozu, montażu i doradztwa. Pod szyldem DlaSpania funkcjonują łącznie 52 sklepy – w Polsce oraz w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

Ofertę usługową wzbogaciła ekologiczna Pralnia Łódka, która ulokowała się na poziomie 1. To jedyny lokal tej marki w Łodzi. Oprócz prania, prasowania i impregnacji odzieży (w tym na telefon, z dojazdem do klienta) firma proponuje także maglowanie, poprawki krawieckie i czyszczenie dywanów.

Na uruchomienie właśnie w Sukcesji pierwszego na łódzkim rynku firmowego sklepu stacjonarnego zdecydowała się marka KFD, największy w Polsce sprzedawca odżywek, suplementów diety oraz
akcesoriów dla sportowców. Sądząc po wysokiej frekwencji w dniu otwarcia, sklep zyska sporą popularność wśród amatorów fitness, sportów siłowych i kulturystyki. Sklep usytuowany na poziomie 0 został otwarty 13 października.

O dwa nowe lokale powiększyła się strefa gastronomiczna. To naleśnikarnia Golden Crepes (w menu znajdują się naleśniki wytrawne i słodkie) oraz pierwszy w Łodzi bar Sushi GO, oferujący różnorodne zestawy sushi na miejscu i na wynos. Na tym jednak nie koniec, wkrótce bowiem kolejne otwarcia, m.in. salonów modowych.

Fabryka Biznesu – inwestor Sukcesji

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi powstało blisko ścisłego centrum Łodzi i drogi krajowej nr 1, w sąsiedztwie Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego Politechniki Łódzkiej z pierwszym w mieście basenem olimpijskim oraz nowych osiedli mieszkaniowych. Powierzchnia całkowita obiektu wynosi ponad 128 tys. mkw., a najmu około 45 tys. mkw. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, za zarządzanie obiektem i komercjalizację odpowiada spółka REM Sukcesja.