Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice

Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice, dołączając do sieci najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych obiektów tego formatu w Polsce. To ważny etap wzmocnienia oferty centrum, zaplanowany przez właściciela i zarządcę obiektu – Neinver oraz Nuveen Real Estate.

Outlet w nowej odsłonie rozpocznie funkcjonowanie od 3 kwietnia tego roku.

– Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w obszarze zarządzania operacyjnego, najmu i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce. Zmiana nazwy oraz identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono – białe logo Factory, znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych Neinver w Polsce i Europie, najemców oraz przedstawicieli marek – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu.

W badaniach rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzonych przez renomowaną firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju, centra Factory zdecydowanie wyprzedziły konkurencję. Obiekty tej marki należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych.
Outlety Factory są wprost kojarzone z mocną ofertą atrakcyjnych marek w stale obniżonych cenach – postrzegane przez klientów jako miejsca modne, w których warto bywać regularnie. Factory Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów Neinver, obecnych na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

Debiut Factory Gliwice na Śląsku

– Debiut Factory Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe. Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując  pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku – mówi Małgorzata Pastuszka, Center Manager Silesia Outlet.

W niespełna rok od otwarcia, oferta centrum została wzbogacona m.in. o liczący 800 mkw., największy salon outletowy marki adidas na Śląsku, największy outlet Tefal  w Polsce z segmentu artykułów wyposażenia domu, jak również salon outletowy Crocs z obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolejne otwarcie nowego salonu outletowego  zaplanowane jest jeszcze w lutym tego roku.

Śląski  outlet, zarządzany przez Neinver, na 12 tys.mkw. gromadzi ponad 60 sklepów znanych marek lokalnych i międzynarodowych niemal wszystkich branż, z szeroką propozycją mody
dla kobiet i mężczyzn, obuwia i akcesoriów, jak również sportu, w tym m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok oraz Tefal Home & Cook.

Wprowadzenie najpopularniejszej marki outletowej na Śląsk, poprzedzi specjalna kampania marketingowa oraz informacyjna. W samym centrum, dla klientów ruszy popularna akcja „Kasa za metki”. To akcja, która nagradza zdecydowanych klientów i zachęca ich do powtórnej wizyty. Za zakupy, zrobione na określone kwoty, otrzymują  karty podarunkowe, do zrealizowania podczas kolejnej wizyty w centrum. Warunkiem jest jednak okazanie paragonu zakupu do opieczętowania i zostawienie metki od ubrań lub oryginalnych opakowań. Ponadto, wszystkie nośniki reklamowe Silesia Outlet zostaną oznaczone nowymi – znanym w całej Polsce czerwono – białym logotypem Factory.

Centrum Silesia Outlet zostało otwarte 27 marca ubiegłego roku, a w pierwszym tygodniu otwarcia odwiedziło je ponad 100 tys. klientów.

O Neinver

Neinver to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował 90 proc. swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001). Neinver w Polsce zarządza siecią czterech outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu oraz centrum Silesia Outlet w Gliwicach i parkiem handlowym Futura w Krakowie.