Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for mohito/

Mohito w CH Platan

Mohito otworzyło swój salon w CH Platan

Dobra wiadomość dla mieszkanek Zabrza i okolic. Oferta odzieżowa dla kobiet w Centrum Handlowym Platan została poszerzona o kolejną znaną markę – MOHITO, należącą do grupy odzieżowej LPP (m.in. Reserved, House, Cropp). Nowa salon uruchomiony został 30 listopada 2022 r. i zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie salonów Fielmann i Pako Lorente. Klientki mogą już zaopatrywać się w nową, zimową kolekcję marki. MOHITO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych […]
mohito-avenida

Relokacja i modernizacja salonu Mohito w Avenidzie Poznań

Salon Mohito w Avenidzie Poznań przeszedł metamorfozę. Od teraz klienci będą mogli zrobić zakupy nie tylko w nowej lokalizacji w centrum, ale także w zupełnie nowym klimacie. Czeka na nich jaśniejsze, bardziej designerskie i przestrzenne wnętrze, zrealizowane według przełomowego konceptu marki. Ponowne, całkowite otwarcie centrów handlowych to doskonała okazja, aby odwiedzić salon Mohito w Avenidzie Poznań, który zaprezentował się swoim klientom w całkowicie nowej odsłonie. Zmianie uległy zarówno lokalizacja […]
focus-mall-zielona-gora

Nowy salon House i większe Mohito w Focus Mall Zielona Góra

Oferta spółki LPP w zielonogórskim Focus Mall znowu będzie kompletna – już pod koniec sierpnia do salonów Cropp, Mohito, Reserved i Sinsay dołączy salon House, który wraca do Focus Mall po dłuższej nieobecności. Z kolei marka Mohito, wraz z przedłużeniem umowy, przeniesie się do dwukrotnie większego lokalu. Oba sklepy funkcjonować będą w nowo otwartej części galerii. Umowy z najemcami zostały podpisane na 5 lat. House to marka młodości, kreatywności […]
lpp

LPP: Premiera aplikacji mobilnej Mohito

W połowie listopada LPP uruchomiło nową aplikację mobilną, tym razem dla marki Mohito. Podobnie jak jej poprzedniczki w Reserved i Sinsay, już w pierwszych tygodniach działania zdobyła uznanie klientów.

LPP: studium przypadku wdrożenia RFID

Polska firma LPP, kontynuuje ekspansję. Tylko w ostatnich kilku latach poszerzyła swój zasięg działania, wykraczając poza swoje dotychczasowe rynki w Europie Środkowej i Wschodniej. Marki: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay pojawiają się w ponad 1 800 miejscach, w sklepach zlokalizowanych na głównych ulicach, butikach i w centrach handlowych w prawie 40 krajach. Taka ekspansja przekłada się na zwiększone obciążenie i presję na łańcuchy dostaw oraz sieci dystrybucyjne. Firma musiała znaleźć […]
lpp

LPP wdraża kolejne ekologiczne standardy

Spółka LPP, jako pierwsza polska firma, rozpoczęła współpracę z Canopy – organizacją, której celem jest rozwijanie wśród przedsiębiorców praktyk biznesowych na rzecz zrównoważonego korzystania z zasobów leśnych na świecie, poprzez wdrażanie zmian w sferze zakupów papieru, opakowań i tkanin z masy celulozowej. Przystępując do międzynarodowej inicjatywy polska firma odzieżowa zobowiązała się m.in. do wspierania idei ochrony lasów zarówno w zakresie prowadzonej przez nią polityki opakowaniowej, jak i użytkowania materiałów […]
lpp-rfid

LPP przyspiesza wdrożenie RFID w kolejnych markach

W związku z dynamicznie rosnącą rolą sprzedaży wielokanałowej, LPP przyspiesza wdrożenie technologii RFID w kolejnych markach. Wprowadzenie elektronicznej metki do marek Mohito, Cropp oraz House będzie zrealizowane ponad 5-krotnie szybciej, niż we flagowej marce Reserved. Plany uwzględniają także wykorzystanie soft tagów, które pozwolą na osiągnięcie 100 proc. widoczności całej oferty. To kolejny etap rozwoju polskiego producenta odzieży w ramach strategii omnichannel. Nowa rzeczywistość handlowa […]

Przemysław Lutkiewicz, LPP: Drugi kwartał pod znakiem rozwoju sieci sprzedaży w Europie

W 2Q2023/24 przychody polskiego producenta odzieży przekroczyły 4,5 mld zł, co oznacza wzrost o 5,4 proc. r/r. i dwucyfrową dynamikę sprzedaży narastająco w 1H2023/24. Otwarcie 81 nowych sklepów w Polsce oraz za granicą wpłynęło na zwiększenie powierzchni handlowej Grupy w okresie maj - lipiec br. o ponad 25 proc. r/r i wzrost sprzedaży offline o  ponad 10 proc. r/r.