Aroma Espresso Bar – nowa sieć kawiarni wchodzi na polski rynek

Galeria będzie rozbudowana do końca 2013 roku

Galeria będzie rozbudowana do końca 2013 roku

Pierwszy lokal sieci otwarto 10 stycznia br. w Warszawie. Wkrótce otwarcia kolejnych lokalizacji. Docelowo w ciągu najbliższych pięciu lat firma zamierza otworzyć ponad 25 lokali w Polsce, m.in. w centrach i galeriach handlowych.

Sieć kawiarni pod marką Aroma Espresso Bar w Polsce zapoczątkują trzy lokale w Warszawie. Pierwszy, przy ul. Kruczej, ma powierzchnię 200 mkw. Druga kawiarnia ruszy w pierwszym kwartale 2012 roku i będzie miała 114 mkw., a trzecia 135 mkw. Kolejne kawiarnie sieci będą otwierane w centrach największych polskich miast, przy głównych ulicach, o dużym natężeniu ruchu, w sąsiedztwie biurowców, uczelni, centrów biznesu, a także w galeriach handlowych.

– Aroma Espresso Bar to międzynarodowa marka, która z powodzeniem funkcjonuje w największych światowych miastach: Nowym Jorku, Los Angeles, Toronto, Ontario, Kijowie, Berlinie i Tel Awiwe. Teraz stawiamy na Warszawę. W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy otworzyć ponad 25 lokali w Polsce – mówi Elad Levin, przedstawiciel grupy Aroma, inwestora kawiarni.

W kawiarniach oprócz różnego rodzaju kaw znajdą się ponadto soki, herbaty a także zestawy śniadaniowe.

Aroma to międzynarodowa sieć kawiarni o 17-letniej tradycji, posiadająca 140 lokali na świecie. W ciągu ostatnich kilku lat Aroma rozpoczęła ekspansję otwierając swoje kawiarnie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Niemczech, w Kazachstanie, na Ukrainie i w Polsce.

 

Reklama

Galeria Jurajska