Big Star powiększa sieć sprzedaży

Big Star rozwija siec sprzedaży

Big Star rozwija siec sprzedaży

Big Star LTD, marka działająca na rynku odzieży seansowej, realizuje plan rozwoju sieci sprzedaży. Jak ostatnio informowaliśmy, firma poszukuje partnerów do współpracy farnczyzowej w obecnych i nowo otwieranych placówkach.

Zgodnie z założeniami, w połowie stycznia br. firma otworzyła swój nowy lokal w gorzowskiej Galerii Askana. Jest to drugi sklep sieci w Gorzowie Wielkopolskim i zajmie powierzchnię 88,55 mkw.

Big Star LTD poszukuje franczyzobiorców do współpracy przede wszystkim w miastach mających min. 50 tys. mieszkańców i dobrą lokalizację salonu – preferowane są przede wszystkim centra handlowe. Minimalna wielkość lokalu to 50 mkw. w przypadku multibrandu i 120 mkw. w przypadku dla sklepu typu monobrand. Przewidywana suma inwestycji zawsze ustalana jest indywidualnie, w zależności od rodzaju lokalu (mono/ multibrand), jego powierzchni i lokalizacji. Minimalna wartość (łącznie z kaucją i zatowarowaniem) wynosi ok 100tys. zł.

Marka Big Star powstała w 1972 roku w Szwajcarii. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych umacniała swoją pozycję na rynku światowym a w Europie, zwłaszcza w Niemczech i Francji, znalazła się w czołówce marek odzieżowych. Obecnie dysponuje siecią ponad 200 sklepów w kraju i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży za granicą (min. w Niemczech, Francji, na Słowacji, Ukrainie, Białorusi i w Rosji).
 

Reklama

Galeria Jurajska