Gatta

W Centrum Handlowym Jantar w Słupsku zostanie otwarty pierwszy w mieście sklep rosyjskiej sieci obuwniczej Centro. Będzie to dziesiąty salon sieci w Polsce.

Salon obuwniczy uzupełni ofertę modową obiektu w którym na powierzchni 8 tys. mkw. znalazły się już sklepy takich marek, jak: Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Diverse, Reporter, Tally Weijl, Ryłko, New Yorker, Ecco, Pretty Girl, Glitter, Sephora, Marylin, Skarabeusz i Carte d’Or. Część z nich to marki debiutujące w Słupsku.

Międzynarodowa sieć salonów obuwia i akcesoriów Centro rozpoczęła swój rozwój w 2008 roku, sukcesywnie podbijając kolejne kraje – teraz przyszła pora na ekspansję na rynek polski. Salony o powierzchni 300-700 metrów kwadratowych odzwierciedlają koncepcję marki skierowanej do osób młodych. Nad ich designem oraz wnętrzem pracowały znane zagraniczne agencje, takie jak brytyjska FITCH, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design.

Łączna powierzchnia Centrum Handlowego Jantar wynosi obecnie ponad 30 tys. mkw. Centrum zostanie powiększone w tym roku do prawie 46 tys. mkw. Znajdzie się tutaj część rozrywkowa z kinem, bowlingiem i salą fitness. Wkrótce powiększy się także oferta restauracji fast-foodowych do 11 punktów gastronomicznych serwujących kuchnie z różnych stron świata. Food court w Jantarze wyniesie łącznie 2600 metrów kwadratowych.

Mayland Real Estate realizuje proces deweloperski i będzie odpowiedzialny za bieżące zarządzanie nieruchomością. Spółka ma na koncie trzy centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz pierwszą część Jantara w Słupsku i planuje w najbliższych latach budowę centrów handlowych o łącznej powierzchni ok. 300 tys. mkw. GLA.