Triumph Polska podsumowuje 2011 rok z 17 nowo otwartymi salonami

Walter Kadnar, dyrektor sieci sklepów IKEA w Polsce

Walter Kadnar, dyrektor sieci sklepów IKEA w Polsce

Triumph International Polska Sp. z o.o. posiada obecnie 160 salonów franchisingowych. Sklepy sieci zlokalizowane są w większości w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju.

– W roku 2011 otworzyliśmy 17 salonów Triumph w Polsce, były to m. in. takie centra handlowe jak Kaskada Szczecin, Futura Kraków czy rzeszowskie Millenium Hall. Obecnie w Polsce firma Triumph posiada 160 salonów franchisingowych . Średnia powierzchnia naszych lokali wynosi 60 metrów kwadratowych. Portfolio marki obejmuje szeroki wybór bielizny dziennej, nocnej oraz strojów kąpielowych. W ofercie posiadamy bieliznę na każdą okazję dla różnych grup wiekowych. Głównym klientem salonów Triumph są zasadniczo kobiety, aczkolwiek firma posiada również w asortymencie bieliznę dla mężczyzn – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Agnieszka Siebauer – Osman, Triumph International Polska Sp. z o.o. Spółka nie zdradza planów związanych z rozwojem w 2013 roku.

Historia firmy Triumph sięga 1886 roku. Z czasem mała manufaktura założona w południowych Niemczech przekształciła się w jedną z czołowych firm produkujących bieliznę. Dziś to marka o globalnym charakterze, która może pochwalić się obecnością w ponad 120 krajach.

 

Reklama

Galeria Jurajska