P.A. Nova S.A.: Grupa LPP najemcą Galerii Odrzańskie Ogrody

Regionalne Centrum Handlowe w Chojnicach

Regionalne Centrum Handlowe w Chojnicach

Grupa LPP S.A.  jedna z największych polskich sieci odzieżowych, stworzy w Galerii Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie – Koźlu dwupoziomowy sklep marek: Reserved oraz Mohito, Cropp i House. Galeria Odrzańskie Ogrody to nowoczesne centrum handlowe i rozrywkowe o całkowitej powierzchni ok. 60 tyś mkw, zapewniające około 22 tys mkw. powierzchni najmu. Do dyspozycji przyszłych klientów Galerii, zostanie oddany parking podziemny na około 600 miejsc parkingowych. Dodatkowo w galerii znajdzie się kaskadowy parking naziemny, który zapewni około dodatkowych 170 miejsc parkingowych i bezpośredni dostęp z poziomu parkingu na piętro galerii. Planowany termin otwarcia Galerii – III/IV kwartał 2012. Inwestoram galerii jest P.A. Nova S.A.

Ofertę galerii stanowić będzie w sumie około 90 sklepów zaprojektowanych na dwóch kondygnacjach handlowych – na parterze (poziom 0) i piętrze (poziom +1). Dodatkowo na piętrze zlokalizowane jest nowoczesne kino z 4 salami. W Galerii Odrzańskie Ogrody swoje salony otworzą m.in. H&M, C&A, New Yorker. Ofertę rozrywkową galerii stanowi kino sieci Helios.

Reserved to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach. Pierwszy sklep pod tą nazwą został otworzony w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Do dzisiaj powstało około 340 salonów w Europie Środkowej i Wschodniej. We wszystkich z nich klienci znajdą ubrania dobrej jakości i najnowszym wzornictwie.

Cropp jest marką typowo miejską, która najlepiej czuje się na ulicach, w klubach, czyli wszędzie tam, gdzie młodzi ludzie chcą zademonstrować, że mają niepowtarzalny styl i niebanalny pomysł na siebie. Ubrania Cropp można dziś kupić w 280 salonach na 11 europejskich rynkach. Marka oferuje kolekcje dla młodych ludzi, które wyróżnia modne i inspirujące wzornictwo.

Marka Mohito została pomyślana jako propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci Mohito tworząc kolekcje, myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów – zwłaszcza wizualnych. Kolekcje Mohito są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody i łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Sieć liczy obecnie w Polsce ponad 57 lokalizacji.
House to marka kierowana do szerokiego grona młodych osób, ceniących sobie relacje z grupą oraz przyjemne sposoby spędzania czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i niezbywalnym elementem życia. Pod marką House działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Oferta marki podzielona została na cztery linie – dwie damskie i dwie męskie.

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016