MMG: przedłużone umowy najmu w Magnolia Park

Wstępna wizualizacja projektu

Wstępna wizualizacja projektu

Master Management Group, firma zarządzającą centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu, przedłużyła umowy najmu z kolejnymi markami. Do grona najemców dołączył też sklep obuwniczy Ecco, salon odzieżowy Mohito oraz biuro podróży Travel Planet.

Zarówno nowe, jak i przedłużone umowy najmu zostały podpisane na okres pięciu lat. Powiększony został też sklep marki Cropp. Najemcy, którzy w ostatnim czasie przedłużyli umowy najmu, to firmy Gatta, Inglot, Inter Sport, iSpot, Kazar, Komputronik, Solar, Street Shoes i Twoje Soczewki. Salony tych marek zajmują łączną powierzchnię ponad 900 mkw. Sklep Ecco, oferujący obuwie skórzane damskie, męskie i dziecięce, zajmie powierzchnię 97 mkw. na pierwszym piętrze galerii. Sklep z odzieżą damską Mohito, który znajdzie się na pierwszym piętrze centrum handlowego i będzie miał powierzchnię 212 mkw. Natomiast Travel Planet, agent turystyczny oferujący sprzedaż usług turystycznych przez internet, call center oraz punkty obsługi klienta, otworzy punkt o powierzchni 21,6 mkw. na parterze centrum. Ponadto o dodatkowe 100 mkw. powiększona została powierzchnia sklepu młodzieżowej marki odzieżowej Cropp.

– Cieszymy się, że marki Ecco, Mohito i Travel Planet otworzą swoje salony w centrum handlowym Magnolia Park. Jesteśmy również zadowoleni z kontynuacji współpracy z naszymi dotychczasowymi najemcami. Centrum handlowe Magnolia Park jest atrakcyjnym obiektem zarówno dla klientów, jak i obecnych oraz potencjalnych najemców, dlatego pod koniec tego roku ruszy kolejny etap jego rozbudowy – powiedział Michał Masztakowski, Dyrektor ds. Leasingu i Rozwoju Master Management Group.

Magnolia Park to centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjne. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi obecnie 77 595 mkw., a dalsze inwestycje są właśnie planowane. Wśród najemców centrum znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D. Oprócz kina, oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje ściankę wspinaczkową
i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z 2 665 miejsc parkingowych.

Magnolia Park należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej wysokiej jakości polskie centra handlowe. Od października 2011 roku za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Master Management Group, polska firma zarządzająca i inwestująca w nieruchomości handlowe.
 

Reklama

Galeria Jurajska