CH Wzgórze z nowymi najemcami strefy food court

Jedna z najlepszych polskich sieci odzieżowych zdecydowała się rozpocząć współpracę z Galerią Korona Kielce. Royal Collection do tej pory obecny był tylko w dziewięciu największych miastach w Polsce. W Galerii Korona Kielce powstanie pierwszy salon tej marki w regionie świętokrzyskim.
Firma Royal Collection powstała w 1992 roku. W ciągu 20 lat stała się jedną z wiodących marek odzieżowych w Polsce. W 2004 roku sieć salonów zdobyła znaczące wyróżnienie w międzynarodowym konkursie modowym, organizowanym w Dusseldorfie, jako pierwszy pochodzący z Polski brand. W 2008 roku gazeta Rzeczpospolita przyznała Royal Collection trzecie miejsce w plebiscycie na najcenniejsze polskie marki, a w 2010 roku drugie miejsce w kategorii Handel. Wartością dodatkową nagrody jest fakt, że wyboru dokonywali sami klienci. Firma w każdym kontekście stawia na jakość. Jej pracownikami nie są sprzedawcy, lecz styliści, gotowi wspierać klienta podczas dokonywania zakupów.

– Royal Collection to symbol dobrego gustu i prestiżu, którym może pochwalić się obiekt wybrany przez markę na siedzibę dla swojego salonu. Jest to jedyna w Polsce firma, która działa na zasadzie domu handlowego. Oznacza to, że w jednym punkcie klienci mogą znaleźć ponad 70 największych marek takich jak Hugo Boss, Brunello Cucinelli, Pal Zileri, MMissoni, Oscar Jacobson, Armani, Bugatti, Calvin Klein, Marlboro, czy Pierre Cardin – informuje Michał Tur, dyrektor Galerii

Do tej pory firma otworzyła 24 salony w dziewięciu precyzyjnie wybranych przez siebie miastach. W styczniu lider polskiego rynku odzieżowego podpisał umowę najmu z Galerią Korona Kielce. W ramach umowy na terenie śródmiejskiego centrum rozrywkowo – handlowego powstanie sklep o powierzchni 1100 metrów kwadratowych.

– Będzie to jeden z naszych największych i najbardziej prestiżowych najemców modowych. Pozyskanie Royal Collection potwierdza prowadzoną konsekwentnie przez nas strategię, w myśl której Galeria Korona Kielce  będzie się wyróżniać na istniejącej mapie handlowej miasta, jako centrum typu „life style”. Zaoferujemy klientom największy i najlepszy wybór – tłumaczy Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce. 

– Zdecydowaliśmy się otworzyć swój salon w Galerii Korona Kielce, ponieważ obiekt ten spełnia nasze wszystkie kryteria. Śródmiejskie położenie, i sąsiedztwo topowych marek to najważniejsze argumenty, które nas przekonały. Zgodnie z naszą polityką ekspansji wybieramy tylko największe i najbardziej prestiżowe centra handlowe, do których bez wątpienia należy Galeria Korona Kielce – informuje Beata Józefowska, marketing manager sieci handlowej Royal Collection.

Galeria Korona Kielce zostanie otwarta 16 maja 2012 roku. – Do tej pory skomercjalizowaliśmy obiekt w 90%. Jesteśmy na etapie finalizowania ostatnich kontraktów. W wielu przypadkach są to sieci, które do tej pory nie występowały w tym regionie. Różnorodność marek oraz oferowany przez nie asortyment i usługi wyróżnia nas na mapie centrów handlowych w regionie– tłumaczy Iwona Pękalska, Libra Project.

Na 37 tys. m kw. powierzchni handlowej powstanie 160 lokali handlowych oraz usługowych. Trzy górne kondygnacje, łącznie z dachem, przeznaczone zostaną na parking gotowy przyjąć 1000 samochodów.