Rozpoczęła się konferencja Shopping Center Business Forum 2012

Inwestor Retail Parku Puławy ruszy z kolejnymi projektami

Inwestor Retail Parku Puławy ruszy z kolejnymi projektami

Organizowana po raz czternasty konferencja to okazja do spotkania najemców i deweloperów nieruchomości handlowych. Podczas spotkania zaplanowano liczne debaty poświęcone rynkowi centrów handlowych:  m.in. wyzwaniom jakie stawia przed nim wolniejsze tempo wzrostu, perspektywom rozwoju oraz  otoczeniu prawnemu i gospodarczemu.

Spotkanie rozpoczęło wystapienie Szymon Skwierczyńskiego z firmy  Cushman & Wakefeild, który przedstawi analizę i ocenę popytu i podaży nieruchomości handlowych w latach 2008- 2011. Omówił w niej m.in. najważniejsze inwestycje zakończone i skomercjalizowane w tym czasie oraz przedstawi prognozę dla rynku na rok 2012. Jak ocenił, Polska nadal będzie atrakcyjny miejscem do inwestowania w nieruchomosci komercyjne.

Kluczem do sukcesu jest lokalizacja, a także właściwy dobór partnerów finansowych oraz najemców  – podkreślił w podsumowaniu.

Marek Koziarek, Dyrektor Zarządzający w Departamencie Finansowania Nieruchomości Komercyjnych Banku Pekao SA opowie o finansowaniu inwestycji na rynku centrów handlowych, warunkach rozwoju rynku i perspektywie instytucji finansujących, deweloperów i najemców. W prezentacji poruszone zostaną między innymi takie kwestie jak: dostępność finansowania nieruchomości z zagranicy, skutki finansowe odczuwalne dla polskiego sektora bankowego, skutki zjawisk w sektorze finansowym na rynek CRE, typologia źródeł finansowania nieruchomości komercyjnych.

W prezentacji Jones Lang LaSalle Anna Wysocka i Jakub Zombirt przedstawią zależności między e-commerce, a handlem tradycyjnym. W trakcie prezentacji poruszone zostaną m.in. kwestie korzyści zakupów w sieci, ograniczeń rozwoju e-commerce i wpływu innowacji na tradycyjny handel. Paneliści przedstawią także główne cechy polskiego e-handlu i poradzą jak nadążyć za zmieniającym się wciąż rynkiem.

Także Marketing Investment Group, który wprowadza na polski rynek i zarządza takimi znanymi, światowymi markami jak Umbro, Timberland oraz Sizeer przedstawi swoje refleksje dotyczące ścieżek rozwoju sprzedaży. W debacie zaprezentuje studium rozwoju tradycyjnej sieci handlowej w obszarze e-commerce.

Tomasz Wojsz, dyrektor poznańskiej Galerii Malta podzieli sie swymi refleksjami związanymi z zarządzaniem jednym z najciekawszych obiektów handlowych w Polsce. Opowie m.in. o tam jak skutecznie wykorzystano jej unikatową lokalizację i handlowy potencjał.
 

Reklama

Galeria Jurajska