Spółka stawia w tym roku na rozwój sieci Textil Market

W  2011 roku powierzchnia sklepów marek odzieżowych znajdujących się w portfelu spółki zwiększyła się o 17 tys. mkw., co stanowi przyrost o 24 proc.  Grupa zapowiada, że polityka intensywnego rozwoju sieci, w szczególności segment dyskontowy, będzie kontynuowana w 2012 roku.

Na koniec grudnia 2011 r. liczba sklepów w segmencie modowym (marki odzieżowe Top Secret, Troll i Drywash) wynosiła 212 lokalizacji o łącznej powierzchni ok. 32,3 tys. mkw. (71 sklepów własnych i 141 franzyzowych). Z kolei sieć sklepów Textilmarket (dyskonty) zakończyła ubiegły rok liczbą 251 lokali o łącznej powierzchni 55,5 tys. mkw.

Redan planuje w 2012 roku kolejne otwarcia w segmencie modowym – Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą – informuje Bogusz Kruszyński, prezes zarządu Redan S.A. Spółka zamierza też zainwestować w stworzenie 65 sklepów z sieci Textilmarket. Bogusz Kruszyński zapowiedział niedawno, że spółka chce przeznaczyć około 14 mln zł na inwestycje. 8 mln zł ma być przeznaczone na rozwój sieci dyskontowej, zaś 3 mln zł na rozwój salonów marek modowych.