W Zielonej Górze może powstac Zintegrowane Centrum Komunikacyjne

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP S.A. wyniosły około 173 mln zł i były wyższe o mniej więcej 24 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku. Zarząd spółki poinformował także, że szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 51 proc. i była wyższa o ok. 4 punkty procentowe od zrealizowanej w lutym roku poprzedniego.

W styczniu 2012 roku Grupa także zanotowała wzrost – skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły wówczas 236 mln złotych – to o 28 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Przypomnijmy, że GK LPP osiągnęła w całym 2011 roku ponad 2,49 mld złotych przychodów ze sprzedaży. Zysk netto wyniósł w tym czasie ponad 268 mln zł. LPP zapowiada, że w 2012 roku przeznaczy na rozwój swej sieci sprzedaży 150 mln zł. Spółka zamierza o 21 proc. powiększyć powierzchnię netto swoich sklepów. Ma ona wzrosnąć z obecnych 343 tys. mkw. do 415 tys. mkw. do końca 2012 roku. O 31 tys. mkw. wzrosnąć ma powierzchnia sklepów LPP w Polsce, o 37 tys. mkw. w Rosji i na Ukrainie, zaś w państwach UE o 3 tys. mkw.

LPP S.A. jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Pierwszy sklep pod logo Reserved został otwarty w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku.