Kwidzyń szuka inwestora

W ciągu najbliższych dwóch lat (2012 – 2013) Intersport Polska S.A. planuje uruchomić kilka swoich salonów sprzedaży. Podpisano już umowy na wynajem lokali w powstających centrach handlowych: CHU Korona w Kielcach, CH Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim, CH Felicity w Lublinie. W 2011 roku spółka otworzyła trzy sklepy – w Radomiu, Szczecinie oraz Rzeszowie. Salony sieci funkcjonują wyłącznie w centrach handlowych.

Salon w Gorzowie Wlkp. Ma mieć 1,1 tys. mkw. powierzchni, w Kielcach sklep będzie dysponował 714 mkw. powierzchni, natomiast w Lublinie – 1,5 tys. mkw. powierzchni. Dwa z planowanych salonów będą uruchomione jeszcze w 2012 roku (CH Nova Park, CHU Korona), a jeden w 2013 roku (CH Felicity). Jak zaznacza jednak zarząd spółki, plany rozwoju sieci są uzależnione od stopnia realizacji budów centrów handlowych, które są czasami przesuwane na późniejsze terminy.

Spółka posiada koncepcję wzorcowego sklep sieci – taki lokal powinien być zlokalizowany w największych centrach handlowych w wiodących miastach Polski i mieć około 1 tys. mkw. powierzchni.

Sieć Intersport Polska posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall i Arkadia, wrocławskich: Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki oraz poznańskich: Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Sklepy sieci są wyposażone w liczniki przy bramkach wejściowych rejestrujące odwiedzających je klientów.

Grupa Intersport jest największą na świecie organizacją zajmującą się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. W 39 krajach znajduje się ponad 5320 sklepów.