Gino Rossi: poprawa wyników spółki w lutym 2012

Alpinus to marka należaca do Euromark Polska

Alpinus to marka należaca do Euromark Polska

Zarząd spółki Gino Rossi poinformował w raporcie miesięcznym za luty 2012, że przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Gino Rossi wynosiły 14,7 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 9,1 proc. 

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za miesiąc styczeń i luty wyniosły 30,8 mln zł i były wyższe  od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 13,3 proc.
W komunikacie również czytamy, że sprzedaż spółki Gino Rossi w lutym 2012 wyniosła 8,5 mln zł i była wyższa od osiągniętej w tym samym okresie 2011. o 1,1 proc., zaś spółki Simple wyniosła w 6,6 mln zł. i była wyższa o 27 proc.

Sprzedaż spółki Gino Rossi w okresie styczeń i luty wyniosła 17,6 mln. zł. i była wyższa od osiągniętej w okresie styczeń i luty 2011 roku o 9,1 proc. Natomiast sprzedaż spółki Simple wyniosła 13,8 mln zł. i była wyższa od osiągniętej w analogicznym okresie roku ubiegłego o 20,8 proc. 

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje czołową pozycję w segmencie obuwia i akcesoriów z wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje kilkadziesiąt sklepów firmowych w Polsce i za granicą oraz kilka sklepów outletowych. W ofercie Gino Rossi znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie oraz akcesoria.

Firma Gino Rossi powstała w czerwcu 1992 roku jako wspólne przedsięwzięcie udziałowców z Polski i Włoch. Jednym spośród sześciu założycieli był signor Gino Rossi, pochodzący z Włoch fabrykant, którego imię i nazwisko Spółka przyjęła jako swoją nazwę. Od 2006 Gino Rossi S.A. notowana jest na GPW. Firma posiada własny zakład produkcyjny w Słupsku, gdzie znajduje się główna siedziba Gino Rossi S.A. oraz zakład produkcji galanterii skórzanej w Elblągu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016