Wojas: wzrost przychodów w lutym 2012

Sprzedaż Gino Rossi i Simple wzrosla

Sprzedaż Gino Rossi i Simple wzrosla

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Wojas S.A. w lutym 2012 roku wyniosły 8,7 mln zł, co oznacza wzrost o 4,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku. Narastająco, w okresie styczeń – luty 2012 skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 18,59 mln zł i była wyższe o 12,7 proc. od osiągniętych w tym okresie roku poprzedniego.

Przypomnijmy, że po 4 kwartałach 2011 skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 145,1 mln zł, co oznacza wzrost o 12,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego. Sprzedaż wzrosła głównie dzięki detalicznemu kanałowi dystrybucji (+20 proc. r/r). Sieć salonów obuwniczych Wojas w 2011 roku powiększyła się o 16 obiektów (18 otwarto i dwa zamknięto).

Z kolei wynik netto Grupy wyniósł 4,4 mln zł i spadł o 4,8 proc. w stosunku do zysku osiągniętego w 2010 roku. Skonsolidowana marża brutto natomiast po 4 kwartałach 2011 wyniosła 43,4 proc. (w porównaniu do 40,2 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego). EBIT wyniósł 9,7 mln zł (+ 61,1 proc. r/r), a EBITDA wyniosła 15.3 mln zł (+ 53,8 proc. r/r/). – Strategia Grupy Wojas S.A. zakłada dalszy wzrost i powiększanie udziału rynkowego poprzez rozwój organiczny sieci sprzedaży.

Obecnie sieć Wojas stanowi ponad 130 salonów sprzedaży w Polsce i na Słowacji. W lutym 2012 roku został otwarty pierwszy salon firmowy na terenie Ukrainy w centrum handlowym Arsen, w mieście Iwano- Frankiwsk. Firma w marcu br. otworzy nowe sklepy w CH Alfa w Grudziądzu i CH Janki-Warszawa. W tym roku planowane jest rozszerzenie sieci handlowej o blisko 10 nowych salonów. W ofercie spółki znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia także galanteria skórzana, torebki i paski.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016