Nowe marki w radomskiej galerii

W marcu została otwarta restauracja sieci Sphinx w Galerii Łódzkiej. Najemca wynajął w galerii powierzchnię 65 mkw., nie licząc sali konsumpcyjnej, która znajduje się w strefie food court.
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło, zapowiada dalszą ekspansję na polskim rynku.

– Na obecne półrocze 2012 r. zaplanowaliśmy otwarcie co najmniej 7 restauracji Sphinx. Pierwsza z nich została uruchomiona już w Łodzi – mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Część nowo otwieranych restauracji znajdzie się w galeriach handlowych, a część z nich zostanie zlokalizowana przy głównych ulicach miast. -W tym roku zamierzamy kłaść większy niż do tej pory nacisk na uruchamianie restauracji miejskich – przy deptakach i w popularnych turystycznie dzielnicach. Lokalizacje miejskie mają wiele zalet, m.in. ich czynsze są często ustalane w złotówkach i właściciele nieruchomości zazwyczaj bardziej elastycznie podchodzą do współpracy – dodaje Mariola Krawiec-Rzeszotek.

Wszystkie siedem nowych restauracji, które zamierza otworzyć Sfinks w tym półroczu będzie działało we franczyzie. -W tym roku będziemy się koncentrować na rozwijaniu naszych sieci przede wszystkim w oparciu o ten model – potwierdza wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Sfinks Polska w galeriach handlowych  ma restauracje pełnowymiarowe, gdzie sala konsumpcyjna znajduje się wewnątrz lokalu o średniej powierzchnia 180-200 mkw. oraz restauracje o powierzchni 65-90 mkw.,  gdzie stoliki znajdują sie na  wspólnej sali foodcourtowej.

Sfinks Polska zarządza 115 restauracjami, w tym siecią 97 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 9 restauracjami WOOK (segment casual dining).