CH Kupiec Poznański: zmiana wizerunku

Jan Mroczka, prezes zarządu Rank Progress

Jan Mroczka, prezes zarządu Rank Progress

Centrum handlowo-biurowe Kupiec Poznański chce być od tej pory postrzegane jako najbardziej kobiece centrum handlowe w Poznaniu. Przetarg na stworzenie nowego wizerunku obiektu i obsługę marketingowo-reklamową w roku 2012 wygrała agencja reklamowa about ad. Obrana strategia marketingowa zakłada zbudowanie stworzenie miejsca przyjaznego kobietom. W tym celu, realizatorzy projektu planują nawiązanie współpracy ze stylistami, projektantami i fotografami.

Kupiec Poznański to kameralne centrum handlowo-biurowe usytuowane w samym sercu Poznania. Funkcjonuje od września 2001 roku. Obiekt zlokalizowany jest w ścisłym centrum miasta, w pobliżu Starego Rynku. Wśród najemców galerii handlowej Kupiec Poznański znaleźć można zarówno wiele znanych, sieciowych sklepów (m.in. C&A, Molton, Gerry Weber, Caterina, Triumph, Bartek, Venezia, Promoda, Apart), jak i butiki oferujące unikatowe marki. Ponadto, w Kupcu Poznańskim klienci mają do swej dyspozycji różne punkty gastronomiczne i usługowe, m.in. kawiarnie, salon urody oraz Centrum Medyczne Enel-Med.

Kupiec Poznański to ponad 30 tys. metrów kwadratowych powierzchni, 150 miejsc na parkingu podziemnym, 3 piętra powierzchni handlowej, 3 poziomy przestrzeni biurowych oraz prawie 100 najemców. Obiektem zarządza Spółka Kupiec Poznański S.A.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016