Złote Tarasy: nowi najemcy galerii

Firma posiada sieć sklepów ze sprzętem komputerowym

Firma posiada sieć sklepów ze sprzętem komputerowym

W warszawskich Złotych Tarasach w marcu 2012 pojawią się nowe salony zarówno polskich, jak i światowych marek, takie marki jak: Kazar, Jack Wolfskin czy Zara Home. Wiosną  zostanie także otwarty salon jubilerski W. Kruk w nowej odsłonie. Z kolei Gino Rossi zaprosi klientów do dwa razy większego salonu, którego wystrój będzie zgodny z najnowszą koncepcją marki. Oprócz tego, oferta gastronomiczna Złotych Tarasów wzbogaci się o nowy koncept kawiarniany Swiss Cafe & Chocolate by Lindt. Klienci będą mogli też  skorzystać z porad ekspertów z centrum dietetycznego Naturhouse.  Wymiana najemców jest efektem wygaśnięcia umów najmu zawartych przed 5 laty.

W marcu w Złotych Tarasach otworzą swoje salony marki oferujące damskie i męskie obuwie oraz galanterię skórzaną. Obecność tych marek to efekt przemyślanego doboru najemców mającego na celu inwestowanie w koncepty fashion oraz obuwnicze. M.in.  17 marca zostanie otwarty salon Kazar zlokalizowany na parterze Złotych Tarasów i zajmujący 192 mkw.

Do dyspozycji klientów,  7 marca  oddany został nowy, dwa razy większy salon Gino Rossi o powierzchni 107 mkw. i utrzymany w konwencji zgodnej z nową wizją marki dotyczącej wystroju wnętrz. W dalszym ciągu będzie można go znaleźć na drugim poziomie centrum, ale w innym miejscu.
Do najemców Złotych Tarasów już 14 marca dołączy firmowy, monobrandowy salon niemieckiego producenta sprzętu i odzieży turystycznej Jack Wolfskin o powierzchni 84 mkw. mieszczący się na 1. poziomie centrum. W swoim asortymencie ma m.in. funkcjonalną odzież, sprzęt i obuwie turystyczne. Produkty z charakterystyczną łapą niedźwiedzia zdobyły sobie wiodącą pozycję na światowym rynku outdoorowym. Te używane są przez turystów produkty są obecne na wszystkich kontynentach.

21 marca na parterze Złotych Tarasów zostanie otwarty lokal Zara Home o powierzchni 227 mkw. W ofercie marki znajdziemy artykuły przeznaczone do dekoracji oraz wyposażenia wnętrz. Zara Home to przede wszystkim oryginalne akcesoria sypialnianych, kuchennych i łazienkowych. 

Najstarsza polska marka jubilerska W. Kruk już 17 marca zaprosi klientów do nowego, powiększonego do 63 mkw. salonu zlokalizowanego na pierwszym piętrze centrum. Oferta marki W. Kruk to nie tylko  biżuteria, ale także np.  zegarki takie jak: Rolex, Omega, TAG Heuer, Gucci, Burberry.

W połowie marca do grona lokali gastronomicznych Złotych Tarasów dołączy debiutujący w Polsce koncept kawiarniany Swiss Cafe & Chocolate by Lindt zlokalizowany na parterze.

W segmencie usługowym oferta Złotych Tarasów zostanie poszerzona o centrum dietetyczne należące do sieci Naturhouse. Klienci będą mogli korzystać z porad specjalistów w zakresie wprowadzania zdrowych zasad żywieniowych. Centrum o powierzchni 32 mkw. mieszące się na 2. poziomie Złotych Tarasów będzie do dyspozycji klientów od połowy marca.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Jego właścicielem i zarządca jest CBRE Global Investors Poland.Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych.

Reklama

Galeria Jurajska