EM&F: rozważamy konwersję salonów Peacocks

Firmę nagrodzono w trzech globalnych rankingach

Firmę nagrodzono w trzech globalnych rankingach

Zarząd spółki EM&F po otrzymaniu informacji o zaprzestaniu międzynarodowej działalności marki Peacocks przeprowadził analizę możliwych konwersji posiadanych sklepów tej sieci.Przypomnijmy, w lutym tego roku nastąpiła sprzedaż brytyjskiej marki Peacocks firmie Edinburgh Wollen Mill, której franczyzobiorcami są spółki zależne Grupy EM&F – Ultimate Fashion i Maratex. Po transakcji Grupa otrzymała informację o zaprzestaniu międzynarodowej działalności Peacocks. Mając już wcześniej świadomość problemów finansowych marki oraz podejmowanych przez firmę Peacocks prób restrukturyzacji zadłużenia i negocjacji z potencjalnymi inwestorami – Grupa EM&F przeprowadziła analizę możliwych konwersji posiadanych sklepów tej marki. – Obecnie rozważamy przekonwertowanie części salonów Peacocks prowadzonych przez spółki Grupy w Polsce, Rosji i na Ukrainie na inne formaty handlowe tj. wybrane marki z portfolio Grupy EM&F między innymi Smyk i River Island – powiedział Maciej Szymański, prezes zarządu Grupy EM&F.

Grupa EM&F dysponuje 59 salonami Peacocks w 3 krajach.Obecnie Ultimate Fashion prowadzi 7 sklepów tej marki, a pozostała część portfolio to 81 sklepy innych marek. Z kolei Maratex prowadzi 52 sklepy Peacocks w Rosji i na Ukrainie – pozostała część portfolio to 61 sklepów innych marek.

Przychody segmentu Moda i Uroda z sieci sklepów marki Peacocks wyniosły w 2011 r. 176 mln zł, stanowiąc 20 proc. obrotów segmentu. Sieć Peacocks wyróżniała się słabymi wynikami sprzedaży – w 2011 r. przychody spadły o 10-20 proc. na bazie porównywalnych sklepów LFL.
 

Reklama

Galeria Jurajska