Pepco: celem jest 600 sklepów w Polsce

W Zawierciu jest teren pod galerię handlową

W Zawierciu jest teren pod galerię handlową

Pepco, ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku, planuje intensywną ekspansję i zdobywanie rynku w Polsce. W maju 2010 roku spółka otworzyła 200 sklep w Polsce. Model rozwoju sieci został oparty na programie 70-80 otwarć rocznie. – Docelowo zamierzamy otworzyć 600 sklepów w całej Polsce – poinformował zarząd spółki. Na okres od 2000 do 2014 roku planowane jest uruchomienie 500 placówek.

W ciągu roku sklepy Pepco odwiedza ponad 20 milionów klientów, a każdego miesiąca w sklepach sieci, jak podaje spółka, zakupy robi 2 miliony Polaków.

Pepco Poland Sp. z o.o. należy do holdingu inwestycyjnego Pepkor, który zarządza sieciami handlowymi wchodzącymi w skład grupy tworzącej jedną z największych kapitałowo firm w Republice Południowej Afryki. Firma z siedzibą w Poznaniu zarządza istniejącymi sklepami oraz rozwija sieć samoobsługowych sklepów dyskontowych pod szyldem marki. Od czasu założenia w 1965 roku Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej. Firma prowadzi działalność w 12 krajach na 3 kontynentach (w Afryce, Australii oraz Europie) i zarządza 13 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig).

Holding Pepkor na całym świecie posiada 2800 sklepów i zatrudnia ponad 27 000 pracowników. Sklepy Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250-350 mkw.
Podstawowym kryterium lokalizacji sklepów są dobre miejsca handlowe z naturalnym przepływem klientów: przy głównych ulicach, w lokalnych centrach handlowych bądź w sąsiedztwie operatorów spożywczych (supermarket lub dyskont). Sklepy sieci funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Pepco ma swoje sklepy także w dużych miastach (m. in. w Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu). Obecnie nowe otwarcia planowane są zarówno w większych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016