Libra Project: komercjalizacja Galerii Korona Kielce na ukończeniu

Projekt rewitalizacji dawnej fabryki Norblina

Projekt rewitalizacji dawnej fabryki Norblina

Powierzchnia wynajmu w Galerii Korona Kielce to blisko 37 tys. mkw. z ok. 160 lokalami handlowo – usługowymi. Do najważniejszych marek, które znajdą się w jedynej śródmiejskiej galerii w Kielcach zaliczyć należy m.in.: największe w regionie Multikino, największy w województwie Klub Squash Korona, Fitness Pure z basenem w najwyższym standardzie Platinum, jedyny w rejonie supermarket Piotr i Paweł, Smyk Megastore, Zara, Royal Collection, Carry, Media Expert, Rossman, Superpharm, Douglas, Sephora, mini Zoo w sklepie zoologicznym Faun, czy jedyną w Polsce restaurację Gin-Ger Sport Restaurant&Music Bar.

Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja 2012 roku. Na dwa miesiące przed tym terminem obiekt jest już prawie w całości skomercjalizowany. – Pozostało nam zaledwie kilka procent wolnej powierzchni, w sprawie której prowadzone są obecnie rozmowy z przyszłymi najemcami.– zapowiada Iwona Pękalska z firmy Libra Project, odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Korona Kielce.

Na poziomie +1 Galerii Korona Kielce znajdzie się sklep Deichmann- informuje zajmująca się komercjalizacją obiektu firma Libra Project. Lokal będzie miał powierzchnię 560 mkw. W jego asortymencie znajdzie się kilkadziesiąt marek, m.in. 5th Avenue, Adidas, Am Shoes, Elefanten, Victory, Ariane, Graceland, czy Nike. Klienci znajdą więc modele kobiecie, dziecięce, męskie, młodzieżowe i sportowe. Poza firmą Deichmann w Galerii Korona Kielce znajdą się również inne marki obuwnicze między innymi: CCC, Bagatt, Heavy Duty, Wojas, czy Ecco.

W przyszłym roku Deichmann obchodzić będzie swoje setne urodziny. Dziś markę tę można kupić w 22 krajach, gdzie działa blisko 3200 sklepów zatrudniających ponad 32 tys. pracowników. Deichmann obecny jest we wszystkich lokalizacjach, które charakteryzują wysoki potencjał zysku. Firma stała się dominująca w swojej branży, czego efektem jest największa sieć sklepów obuwniczych w Europie. – Od kilku lat jesteśmy w Kielcach i działanie tych sklepów w pełni nas satysfakcjonuje. Biznesowo z Kielc jesteśmy bardzo zadowoleni i w naszej ocenie miasto to jest w tej chwili najbardziej dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem w Polsce. Zdecydowaliśmy się wejść do Galerii Korona Kielce, bo ma ona ogromne szanse, żeby stać się wiodącym obiektem handlowym w Kielcach. Odpowiada nam zarówno jej położenie, szeroka i urozmaicona oferta najemców, ale również cały projekt – wyjaśnia Wojciech Normand, reprezentujący firmę Deichmann.

 

Reklama

Galeria Jurajska