Siec sklepów Meubles otwiera drugie stoisko w centrumm handlowym

FootFall Index Polska powstaje na podstawie obserwacji ruchu klientów wewnątrz i na zewnątrz obiektów handlowych. Indeks  publikowany jest co tydzień. Badanie pomaga w analizie przyzwyczajeń i preferencji osób odwiedzajacych polskie centra i galerie handlowe. Pozwala też na ocenę wykorzystania parkingu. Z najnowszego badania wynika, że w marcu, po niewielkim spadku na początku miesiąca, klientów w obiektach handlowych zaczęło przybywać. Mierząc rok do roku wzrost był niemal 1 proc., zaś porównując  z przełomem lutego i marca klientów było o ponad 4 procent wiecej.

FootFall Index Polska sporządza Experian plc,  firma z siedzibą w Dublinie, która działa w 38 krajach. Roczne obroty Experian plc to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.