CH Forum: wzmocnienie segmentu „zdrowie i uroda”

Międzynarodowa sieć perfumerii Sephora jest nowym najemcą CH Forum. Jej salon będzie dysponować powierzchnią ok. 250 mkw. Wkrótce w lokalu rozpoczną się prace adaptacyjne. –Otwierając perfumerię w CH Forum kontynuujemy organiczny rozwój naszej sieci. Czyniąc to wybieramy tylko najlepsze lokalizacje w dużych miastach i najlepszych centrach handlowych w Polsce. Wizyta w perfumerii Sephora w CH Forum będzie dla klientów okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami i najbardziej innowacyjnymi produktami kosmetycznymi. Jestem przekonany, że mieszkańcy Gliwic i okolic chętnie będą odwiedzać nasz nowy salon, by zakupić zapach lub produkty do pielęgnacji oraz skorzystać z oferowanych usług, np. profesjonalnego makijażu – zachęca Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

CH Forum  podkreśla, że zabiegało o tę markę, gdyż zgodnie ze strategią rekomercjalizacji zamierzało wzmocnić segment „zdrowie i uroda”. – Dostrzegamy w nim duży potencjał i odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów. Sephora to połączenie światowego designu perfumerii z najszerszą i najbardziej innowacyjną w Polsce ofertą produktową, a także wysokim poziomem obsługi klienta – komentuje Marta Radomska, leasing manager CH Forum  z ramienia Avestus Real Estate.
– Pojawienie się nowej marki cieszy klientów i stymuluje wzrost frekwencji. Tym bardziej, jeśli jest to tak renomowana marka, jak Sephora. Najemcy z tego segmentu są ponadto dobrymi partnerami przy akcjach marketingowych – dodaje Agnieszka Mielcarz, dyrektor CH Forum  z ramienia Avestus Real Estate.

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
w Polsce. Firma powstała 41 lat temu we Francji, a od 13 lat jest obecna na polskim rynku.
Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korpo-racji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie, w tym 88 perfumerii w Polsce. W Polsce Sephora posiada około 50 proc. udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach. Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów.

CH Forum to centrum handlowo-rozrywkowe położone w centrum Gliwic. Ze swoimi 43 tys mkw. pow. handlowej (GLA) i 140 najemcami, jest drugim tego typu obiektem na Górnym Śląsku i w Zagłębiu – najszybciej rozwijającym się i najgęściej zaludnionym regionie Polski (2,5 miliona mieszkańców). 70 proc. najemców CH Forum to marki modowe, w tym znane firmy odzieżowe, takie jak: Bershka, Cubus, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Royal Collection, Zara, Tom Tailor. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Almi Decor, Home&You (wyposażenie wnętrz), RTV Euro AGD, Sony and iSpot (elektronika), Douglas i Super-Pharm (drogerie i perfumerie). Część rozrywkowa Forum to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health & Fitness.
Otwarcie na początku 2011 r. strefy restauracyjnej o oryginalnej architekturze i stylistyce nawiązującej do nazwy: „Pod chmurami” dodatkowo zwiększyło atrakcyjność rynkową centrum.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016