Michał Tur, Korona Kielce: chcemy wykorzystać potencjał miejsca

Będzin

Będzin

Michał Tur, dyrektor Galerii Korona Kielce zdradza szczegóły wyróżniające kielecki obiekt, którego otwarcie zaplanowano na 16 maja 2012. W galerii na blisko 37 tysiącach metrów kwadratowych powstanie łącznie około 160 lokali handlowo – usługowych.

Galeria Korona Kielce jest obiektem śródmiejskim. Zależało nam na tym, aby w pełni wykorzystać potencjał miejsca, które wybraliśmy na inwestycję. Klienci znajdą pod jednym dachem najważniejsze marki reprezentujące wszystkie branże, tworzące kompletną ofertę nie tylko modową i gastronomiczną, ale również kulturalną. Postawiliśmy więc na jakość, a nie na ilość. Od początku założyliśmy, że budujemy obiekt, który ma spełniać również rolę głównego rozrywkowo-kulturalnego ośrodka miasta. Galeria Korona Kielce będzie więc miejscem, do którego po prostu będzie się chciało przyjść z przyjaciółmi, rodziną i spędzać w nim jak najwięcej czasu. Zależy nam na tym, by klienci czuli się dobrze wchodząc do naszej galerii i by spodziewali się po tej wizycie poprawy samopoczucia. Nie ma znaczenia, czy pozytywne emocje będą towarzyszyły zakupom, czy korzystaniu z usług oferowanych przez naszych najemców. Dla nas ważna jest synergia między handlem i rozrywką, bo ona gwarantuje satysfakcję klientów i sukces inwestycji. Dlatego właśnie ogromną część powierzchni zajmą marki takie jak Multikino, Klub Squash Korona czy Pure Health & Fitness.

Więcej o doborze najemców i śródmiejskim charakterze Galerii Korona Kielce będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

 

Reklama

Galeria Jurajska