Galeria Kowale zostanie otwarta w IV kwartale 2012 roku

– Dobór najemców Toruń Plaza świadczy o orientowaniu się na klienta młodego, jak również osoby o średniej oraz wyższej sile nabywczej- mówi Agnieszka Baczyńska, dyrektor działu najmu Plaza Centers (Poland). Jak podkreśla : w obiekcie okresowo prowadzone są badania marketingowe wśród klientów centrum w celu ustalenia preferencji konsumentów oraz możliwych modyfikacji istniejącej oferty i sposobu funkcjonowania obiektu.

-Ankietowani mają możliwość wskazania obszarów do usprawnienia lub marek, jakie chcieliby zobaczyć w galerii. Dzięki badaniom poznajemy również profil klienta toruńskiej Plazy. Statystycznie jest nim kobieta (56 proc. klientów). 70 proc. naszych gości to osoby w wieku 18-45 lat. 60 proc. to osoby z Torunia, pozostałą część odwiedzających stanowią klienci m.in. z Bydgoszczy, Włocławka, Inowrocławia, Grudziądza, Brodnicy, Lipna, Rypina, Wąbrzeźna, Aleksandrowa Kujawskiego. Większość naszych gości zagląda do centrum regularnie – kilka razy w tygodniu – podsumowuje Dyrektor Działu Najmu Plaza Centers (Poland) – dodaje Agnieszka Baczyńska.

Toruń Plaza została otwarta 14 listopada 2011 roku. W ciągu pierwszych czterech godzin od otwarcia kompleks odwiedziło 40 tys. osób, a w ciągu pierwszego miesiąca działalności – ponad 600 tys. klientów. Toruńskie centrum jest 10 obiektem handlowo–rozrywkowym, jaki Plaza Centers oddał do użytku w ciągu 11 lat swojej działalności w Polsce.