Aneta Rogowicz-Gała

Gemini Park Tarnów, centrum handlowe należące do Gemini Holdings, przez dwa pierwsze miesiące 2012 roku odwiedziło blisko 16 proc. klientów więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Najemcy zanotowali ponad 30 proc. wzrost obrotów w stosunku do stycznia i lutego 2011 roku. Wstępne dane dotyczące marca wskazują, że frekwencja i obroty także będą wyższe niż w marcu ubiegłego roku.

– Poprzedni rok był bardzo udany dla Gemini Park Tarnów zarówno pod względem obrotów, jak i frekwencji –mówi Krzysztof Gaweł, dyrektor zarządzający Gemini Park Tarnów – W ubiegłym roku dołączyło do nas 24 nowych najemców, a obecni otworzyli kolejne salony w naszym centrum. Rok 2012 także zapowiada się dobrze – podpisaliśmy już 6 umów z nowymi partnerami na łączną powierzchnię najmu ponad 500 mkw. Dane uzyskane z centrum pokazują, iż pierwszy kwartał tego roku zakończyliśmy wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji– dodaje Krzysztof Gaweł.

Swój kolejny lokal w centrum otworzyła firma LPP. – Jesteśmy zadowoleni z działania naszych sklepów w Gemini Park Tarnów, dlatego zdecydowaliśmy się na otworzenie salonu Mohito, który jest czwartym sklepem firmy LPP w tym centrum. Dobra lokalizacja obiektu i udany mix najemców to główne atuty Gemini Park Tarnów – mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Nowi najemcy decydując się na usytuowanie swojego sklepu w Gemini Park Tarnów zwracają uwagę także na usytuowanie oraz aktywność marketingową centrum. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z obrotów naszego salonu w Gemini Park Tarnów. Decydując się na otwarcie sklepu zwracaliśmy uwagę na lokalizację galerii handlowej, a Gemini Park Tarnów jest bardzo dobrze usytuowana i do tego prężnie funkcjonuje – mówi Tomasz Drobiński, Giacomo Conti.

Dla najemców liczy się również profesjonalne zarządzanie obiektem. – Sukces sieci salonów YES, których powstało już ponad 100, wynika z ich dobrej lokalizacji takiej jak ta w Gemini Park. Dzięki temu rosną obroty oraz rozpoznawalności marki. Wszystko to wpływa na bardzo pozytywne opinie naszych klientów – komentuje Grzegorz Sobierajski, YES.

Najemcy zauważają optymistyczne tendencje sprzedażowe i są zadowoleni z osiąganych wyników . – Obecnie odnotowujemy wzrost obrotów i mamy nadzieję, że tendencja ta będzie się utrzymywać – mówi Eliza Dorosz – Panek , rzecznik prasowy firmy Rossmann.

Kolporter, który posiada dwa salony prasowe w Gemini Park Tarnów także liczy na wzrost obrotów: – Jesteśmy usatysfakcjonowani naszymi wynikami sprzedaży. W Gemini Park Tarnów posiadamy 2 salony prasowe – w związku z ich dobrą lokalizacją liczymy na dalszy wzrost sprzedaży – Grzegorz Maciągowski, Kolporter.

Najemcy działu rozrywki zauważają wzrost odwiedzalności centrum, co przekłada się na obroty:
– Jestem zadowolony z obecności w Gemini Park w Tarnowie – mówi Paweł Ucherski reprezentujący Ogródek Zabaw Dziecięcych „Fair Play” – Gemini systematycznie utrwala swój wizerunek na rynku, zwiekszając zainteresowanie swą ofertą. Ta, aktywność -imprezy i promocje organizowane w centrum powodują, że nasze stoiska są znacznie częściej odwiedzane– dodaje P. Ucherski.

Za wynajem Gemini Park Tarnów odpowiada GREM Gemini Real Estate Management Spółka z o.o. we współpracy z BOIG Property Consulting. Firma GREM Gemini Real Estate Management Spółka z o.o. jest jednocześnie zarządcą Centrum.