Pimkie: plan rozwoju sieci w latach 2012-2013

Da Grasso uruchomi nową platformę internetową

Da Grasso uruchomi nową platformę internetową

Firma odzieżowa Pimkie planuje w ciągu dwóch lat uruchomić siedem sklepów w galeriach handlowych na terenie całego kraju. Jak mówi Marta Kaim kierownik regionalny Pimkie Mode Polska sp. z o.o.  – Do 2013 roku będziemy mieli 15 salonów działających w Polsce. W marcu 2012 otworzyliśmy salon Pimkie w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska o powierzchni 151 mkw. Kolejny będzie zlokalizowany w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu  (150 mkw.). Decyzje dotyczące ostatecznej liczby salonów, które otworzymy jeszcze w tym roku zarząd spółki podejmie w czerwcu. – W 2011 roku uruchomiliśmy dwa sklepy w galeriach handlowych – dodaje Marta Kaim.

Pimkie Mode Polska Sp. z o.o. jest przedstawicielem na Polskę francuskiej marki Pimkie. Salony Pimkie oferują odzież dla młodych pań. W asortymencie marki można znaleźć ubrania, akcesoria, obuwie, a także bieliznę. Spółka otwiera sklepy tylko w galeriach handlowych o średniej powierzchni 120-200 mkw. Najwięszy sklep w Polsce znajduje się w galerii Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu o powierzchni 179 mkw. Obecnie na terenie kraju działa 8 salonów marki Pimkie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016