Mirosław Cechowski, Agora Bytom: w mieście brakowało nowoczesnej galerii

Obecnie w sieci działa 21 sklepów

Obecnie w sieci działa 21 sklepów

O sukcesie i potencjale Agory Bytom najlepiej świadczą liczby- podkreśla Mirosław Cechowski, dyrektor galerii handlowej Agora Bytom. -Ponad 5 milionów klientów odwiedzających centrum w ciągu pierwszych 12 miesięcy to dowód na trafność decyzji inwestora. Ale cieszy fakt, że Agora przez cały czas utrzymuje stabilny trend wzrostowy. Obroty w ciągu roku wzrosły o 30 procent, a liczba klientów – o 20 procent.  

– Kluczem do sukcesu w przypadku tego typu obiektu jest przede wszystkim właściwa komercjalizacja. W Agorze realizujemy długofalową strategię funkcjonowania obiektu, wsłuchujemy się w głos klientów. Przeprowadzaliśmy badania opinii i wiemy, że obecnie oczekują głównie najemców oferujących usługi – ocenia Mirosław Cechowski i zaznacza, że w centrum obecne są już kluczowe marki na rynku, jak H&M, Rossmann czy RTV Euro AGD.

– Udało nam się także przyciągnąć brandy dopiero wchodzące na polski rynek, np. Lindex. Nadal oczywiście planowane jest pozyskiwanie znanych i cenionych firm, choćby o profilu modowym. W Bytomiu wiele marek jest wciąż nieobecnych, tymczasem biorąc pod uwagę specyfikę Śląska, gęstsza lokalizacja punktów należących do danej sieci może przynosić wymierne korzyści. Jest więc, o co walczyć – podsumowuje dyrektor galerii handlowej Agora Bytom.

Agora Bytom została otwarta 15 listopada 2010 roku. Znajduje się na placu Kościuszki w centrum miasta. Galeria jest projektem duńskiej firmy Braaten+Pedersen plus Partners. Na jej terenie znajduje się obecnie prawie 100 sklepów, a także Fantasy Park, fitness club Pure i multipleks Cinema City.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016