Wizualizacja Galerii MM

Marka modowa Giacomo Conti specjalizująca się w produkcji eleganckiej odzieży męskiej, uruchomi sklep on-line. – Obecnie kończymy prace związane z budową platformy internetowej. Przewidujemy jego uruchomienie pod koniec kwietnia. – powiedział redakcji Retailnet.pl Tomasz Drobiński specjalista ds. marketingu Giacomo Conti. Za marke odpowiada w Polsce Giacomo Conti S.C. Zbigniew Markowski Karol Olejniczak.

Przypominamy, że z końcem marca 2012, w Galerii Starówka w Stargardzie Szczecińskim nastąpiło oficjalne otwarcie nowego salonu franczyzowego marki Giacomo Conti. Jest to pierwszy lokal tej sieci na terenie północno-zachodniej Polski.

Oferta marki Giacomo Conti skierowana jest do mężczyzn dbających o swój wizerunek. Obok stylowych garniturów, modnych taliowanych koszul czy okryć wierzchnich, pojawiają się marynarki czy dzianiny, a także cała gama dodatków.

Obecnie sieć sklepów liczy 21 salonów własnych i 9 salonów franczyzowych. Spółka ma swoje salony m.in. w CH Focus Mall Zielona Góra, CH Ogrody w Elblągu, Bonarka City Center w Krakowie, Galerii Leszno w Lesznie, CH Karolinka w Opolu, CH King Cross w Poznaniu, Millenium Hall w Rzeszowie czy Gemini Park w Tarnowie.