21 odziałów Alior Bank w galeriach handlowych

Sieć 50 Style powiększa się o kolejne salony. Sprzedawane w nich produkty takich marek jak Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro i Feewear będzie można kupić w sklepie o  powierzchni 275 metrów kwadratowych, który sieć otwiera w CH Alfa Białystok. Wkrótce kolejne otwarcia- zapowiada właściciel marki, Marketing Investment Group Sp. z o.o. (MIG).

50 Style to ogólnopolski, dynamicznie rozwijający się koncept wolumenowy. Nike, adidas, Reebok, Umbro, Puma, Feewear – to tylko część marek, których produkty będą dostępne w nowym salonie. 50 Style to szeroki wybór butów, odzieży oraz akcesoriów w atrakcyjnych cenach.

– W 2012 roku będziemy mocno rozwijać koncept 50 Style. Sklep w CH Alfa Białystok to nasz czterdziesty pierwszy punkt na mapie Polski plus oczywiście sklep internetowy 50style.pl– mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group – właściciela marki 50 Style. Lada dzień kolejne otwarcie 50 Style – 18 kwietnia w Galerii Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim. Za każdym razem staramy się znaleźć jak najlepszą lokalizację dla naszych sklepów. Poszukujemy także dużych powierzchni. Dzięki dynamicznemu rozwojowi nasze sklepy można znaleźć w każdej części Polski- dodaje Katarzyna Kamińska-Nobis.

Poza siecia własnych sklepów, jak ten otwarty w CH Alfa Białystok, Marketing Investment Group chce rozwijać sieć franczyzową, dlatego oferuje preferencyjne warunki umowy współpracy. W przypadku sklepów 50 Style, franczyzobiorcy muszą przede wszystkim: posiadać lokal o powierzchni minimum 250 mkw.,umiejscowiony w centrum miejscowości lub przy ośrodkach handlowych.

MIG zapewnia franczyzobiorcom towar na zasadach depozytu oraz wiedzę know-how, która pozwoli na sprawne i efektywne działanie w biznesie. Firma dysponuje ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży obuwia i konfekcji.