Wizualizacja Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim

Firma Libra Project zajmujaca się komercjalizacją galerii Korona Kielce poinformowała o podpisaniu umowy z marką Hera. Butik tej sieci zajmie ponad 50 metrów kwadratowych. – Właśnie takiej marki w Kielcach brakowało. Będzie ona idealnym uzupełnieniem oferty sklepów odzieżowych w galerii oraz w całym mieście – zapowiada Agnieszka Migoń, która w Galerii Korona Kielce otwiera dwa lokale. Drugim wprowadzanym przez nią brandem do śródmiejskiej galerii jest Caterina. – Do tej pory prowadziłam salon Caterina w śródmieściu, ale zdecydowałam o zmianie lokalizacji, ponieważ przekonała mnie wyjątkowość i architektura nowoczesnej Galerii Korona Kielce – wyjaśnia Agnieszka Migoń, która od 15 lat z sukcesem jest franczyzobiorcą kilku czołowych brandów odzieżowych w Kielcach.

Hera to polska firma, oferujaca ubrania dla  kobiet, która powstała w 1989 roku w Łodzi z inicjatywy projektantki i właścicielki marki Haliny Widlińskiej. W ciągu ponad 20 lat Hera  zdobyła pozycję wśród klientek, które doceniły rodzime produkty w światowym standardzie. Oferowane przez firmę modele projektowane są z myślą o kobietach, które poszukują nowatorskich propozycji w kreowaniu własnego stylu, ale także dla tych, które preferują klasyczne fasony, idealne do realizowania zawodowych ambicji. W jej asortymencie znajdują się zarówno klasyczne damskie garnitury, wieczorowe kreacje, ale także dzianiny i jedwabie.

Butik Hery nawiąże architekturą do  Bostonu w USA. Uwagę klientek przyciągać ma  centralna ściana, wykonana z czerwonej, wypalonej cegły. Podłoga sklepu wykonana jest z  olejowanego drewna połączonego z beżowym marmurem. Dodatkowym elementem charakterystycznym salonu będzie ekran plazmowy, na którym prezentowane będą telewizyjne relacje z pokazów mody i innych wydarzeń, które cyklicznie, od lat realizowane są w Kielcach przez Agnieszkę Migoń.

–  Chciałabym stworzyć taką atmosferę w moich salonach, by klientki mogły tam odpoczywać i koncentrować swą uwagę wyłącznie na podziwianiu kolekcji i niekończących się rozmowach o modzie – mówi Agnieszka Migoń.

Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja 2012. W obiekcie o łącznej powierzchni ok. 93 tysięcy metrów kwadratowych, na blisko 37 tysiącach metrów kwadratowych powstanie łącznie 160 lokali handlowo – usługowych. Do najważniejszych z nich z branży modowej należą m.in: Zara, Royal Collection, Reserved, Palmers, Triumph, Mohito, Stefanel,Caterina, Solar, Ette Lou, Antre, Oysho, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Orsay, Camaieu, Tommy Hilfiger, czy Bagatt. Poza sklepami odzieżowymi śródmiejska galeria zaoferuje mieszkańcom bogatą ofertę sportowo – rozrywkową, którą zapewni m.in. 9-salowe Multikino, Klub Squah Korona z 5 kortami oraz fitness Pure Platinum z basenem.