Wizualizacja galerii Stary Browar Kościerzyna

W Polsce Villeroy & Boch ma 34 sklepy, większość  franczyzowych i dwa własne. Ich średnia powierzchnia to 100 mkw. Firma zamierza rozwijać sieć placówek ze swoją marką w miastach mających przynajmniej 100 tys. mieszkańców. Preferowane lokalizacje to centra handlowe i ulice o dużym natężeniu ruchu pieszego. Villeroy & Boch Polska Sp. z o.o. deklaruje, że planuje otworzyć 70 sklepów do końca 2015, a 100 sklepów do końca 2020 r.

Za ekspansję firmy w Polsce odpowiada Piotr Szmidt, dyrektor zarządzający i członek zarządu. Jak deklaruje: W związku z dynamiczną sytuacją w europejskich ekonomiach Villeroy & Boch zmieniła swoje plany ekspansji w Polsce – zdecydowanie chce i przyśpiesza swój rozwój.

W ciągu ostatnich 8 lat obroty firmy w Polsce wzrosły 8 krotnie. Villeroy & Boch Polska sp. z o.o. ocenia sytuację na polskim rynku jako dobrą i oczekuje w tym roku nawet  z 25 proc. wzrostu. Najnowszy sklep należący do Villeroy & Boch, o powierzchni 77 mkw., ma powstać w gdyńskim centrum handlowym Wzgórze, galerii, której otwarcie  zaplanowano na trzeci kwartal 2013 roku.

Marka Villeroy & Boch należąca do notowanej na Frankfurckiej giełdzie Villeroy & Boch AG posiada 15 zakładów produkcyjnych fabryki w Europie, Meksyku i Tajlandii, a siedziba główna koncernu znajduje się w miejscowości Mettlach w Kraju Saary w południowych Niemczech. Asortyment produktów podzielony jest na trzy segmenty: Łazienka i Wellness, Zastawa Stołowa oraz Płytki Ceramiczne. Przedsiębiorstwo zostało założone przez Francois Bocha w 1748 roku. Jest dziś obecna na rynkach w 125 krajach zatrudniając około 8 tys. osób. Skonsolidowana sprzedaż za 2011 rok wyniosła 743 mln euro.
W 2007 roku  turecka grupa Eczacibasi przejęła większość udziałów w spółce Villeroy & Boch Fliesen GmbH zajmującej się produkcją płytek. Villeroy & Boch nadal posiada 25 proc. udziałów w tym segmencie produkcji. Villeroy & Boch Polska sp. z o.o. należy do Villeroy & Boch AG.