Duka: odświeżenie wizerunku salonów w galeriach handlowych

Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty

Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty

Marka Duka, która oferuje asortyment kuchenny w 2012 roku uruchomi sklep w galerii City Center Rzeszów o powierzchni 170 mkw. Ponadto na jesieni użytkownicy internetu będą mogli korzystać ze zmodernizowanej strony internetowej – powiedziała redakcji Retailnet.pl Teresa Szynkiewicz, country manager Duka w Polsce. 

Duka również odświeża wygląd swoich sklepów w galeriach handlowych. Pierwszy sklep w nowym formacie został otwarty w Wola Park, w kwietniu 2011– Nasza sieć salonów działa w Polsce już 13 lat dlatego postanowiliśmy odświeżyć aranżację istniejących sklepów – powiedziała Teresa Szynkiewicz.

Sieć Duka w Polsce składa się z 30 salonów. Średnia powierzchnia otwieranych sklepów wynosi 200 mkw. W zeszłym roku został uruchomiony sklep w galerii Kaskada o powierzchni 250 mkw.

Początki marki w naszym kraju to 1999 rok, kiedy otwarto pierwszy sklep w warszawskim Klifie. Na przestrzeni ostatnich lat uruchomiono były kolejne punkty. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego. Co kwartał do sprzedaży trafiają nowe kolekcje. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo.
Obecnie marka Duka jest częścią szwedzkiej grupy Bergendahl&Son AB.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016