Wizualizacja wnętrza CH Supersam w Katowicach

Wśród kilkudziesięciu sklepów rosyjskiej sieci, które jeszcze w tym roku zostaną otwarte w Polsce znajdzie się lokal w Galerii Korona Kielce. Będzie to jedyny punkt Kari w stolicy województwa świętokrzyskiego.

Kari to marka obuwnicza, której właścicielem jest rosyjski oligarcha Igor Jakowlew, założyciel jednej z największej w Rosji sieci sklepów z wyposażeniem „Eldorado”. Multimilioner od tego roku rozpoczął ekspansję działalności poza granice swojego kraju. – Kari to nie tylko obuwie sprzedawane pod własną marką, ale również bardzo szeroka oferta dodatków modowych, m.in. apaszek, butów, pasków, okularów oraz torebek w rozmaitych wzorach i kolorystyce dopasowanej do bieżących kolekcji. Naszą firmę charakteryzuje ciekawe wzornictwo, dobra jakość wykonania i przede wszystkim rzetelna cena, dopasowana do kieszeni klientów – zapowiada Krzysztof Barański, reprezentujący firmę Kari w Polsce.

W ciągu trzech lat Kari planuje otworzyć w Polsce 150 sklepów. Równolegle z inwestowaniem w Polsce ekspansja prowadzona jest w Rosji, na Ukrainie, Czechach oraz w Kazachstanie. – Interesują nas miasta powyżej 50 tys. mieszkańców. Kielce, które próg ten znacząco przewyższają, są więc jak najbardziej wpisane w konwencję rozwoju marki. Salon otwieramy w Galerii Korona Kielce, która spełnia nasze oczekiwania pod względem lokalizacji. Satysfakcjonuje nas również dobór najemców, z którymi będziemy sąsiadować oraz architektura obiektu i jego formuła działalności – dodaje Krzysztof Barański.

Według przedstawicieli rosyjskiej sieci obuwniczej, sklep w Galerii Korona Kielce będzie prawdopodobnie pierwszym otwartym w Polsce salonem. Zajmie 220 mkw. – Kari jest kolejną marką, którą z powodzeniem udało nam się zaprosić do grona najemców Galerii Korona Kielce. Stworzyliśmy obiekt, który konsekwentnie wykorzystuje potencjał miejsca, w którym został osadzony. Jako galeria śródmiejska skupiliśmy się na zapewnieniu mieszkańcom dobrego dojazdu, ciekawej oferty rozrywkowej oraz listy marek, zróżnicowanej pod względem asortymentu i ceny produktów detalicznych – wyjaśnia Izabela Ironmonger, manager ds. marketingu Galerii Korona Kielce.

Galeria Korona Kielce otwarta zostanie 16 maja. Jej inwestorem jest spółka Church Land Development z głównym udziałowcem Dariuszem Miłkiem. Łączna powierzchnia obiektu to ok. 93 tys. metrów kwadratowych. Na blisko 37 tys. metrów kwadratowych powierzchni użytkowej powstanie łącznie około 150 lokali handlowo – usługowych. Wśród najważniejszych marek dostępnych w galerii wymienić należy m.in.: supermarket Piotr i Paweł, Multikino, fitness Pure Platinum, Klub Squash Korona, Zara, Reserved, Carry, Royal Colletcion, List Roma, Stefanel, Pandora, Solar, Ette Lou, Antre, Oysho, Carry, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Intersport, Orsay, Camaieu, Tommy Hilfiger, czy Bagatt.