Schwitzke Górski: nowa stylistyka sklepów sieci Wojas

Jennifer - marka należąca do NG2

Jennifer - marka należąca do NG2

Salon obuwniczej marki Wojas w aranżacji, zaprojektowanej przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o., został otwarty w CH Wileńska w Warszawie. Jest to drugi sklep otwarty w nowej stylistyce charakteryzującej się zestawieniem jasnych kolorów bieli i drewna dębowego tworzących nowoczesny charakter wnętrza. Pierwszy sklep sieci Wojas zaprojektowany przez Schwitzke Górski został otwarty w CH Janki.

Firma Schwitzke Górski Sp. Z o.o. będąca oddziałem biura projektowego Schwitzke & Partner GmbH z siedzibą w Dusseldorfie oferuje usługi projektowania i aranżacji powierzchni komercyjnych.
Spółka ma doświadczenie we współpracy z takimi firmami jak  ESPRIT, Tom Tailor, Tommy Hilfiger, Duglas.

Spółka Wojas jest jedym  z największych polskich producentów butów, właścielem sieci ponad 130 salonów firmowych. Pod marka Wojas sprzedawane jest skórzane obuwie damskie i męskie, a także modele młodzieżowe i sportowe.  Firma oferuje też galanterię skórzaną – m.in. teczki i torebki oraz paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport m.in. do Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji, Rosji i Irlandii.

W 2008 r. Wojas SA zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskany tam kapitał spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży (w latach 2008-2011 liczba salonów niemal się podwoiła), a także na rozbudowę zakładu produkcyjnego i rozwój działu wzornictwa. W tym samym roku Wojas SA zainwestował w spółkę Wojas Slovakia (obecnie sieć słowacka liczy 9 salonów).

W 2012 roku spółka Wojas zamierza otworzyć ok.  10 nowych salonów.  Jak deklaruje Wiesław Wojas prezes Wojas SA: liczba ta może być nieco większa.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016